(Bratki) Wybierzmy NAJŁADNIEJSZĄ ODMIANĘ!!!

1. Data: 2003-09-15 09:57:32

Temat: (Bratki) Wybierzmy NAJŁADNIEJSZĄ ODMIANĘ!!!
Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Siedząc sobie przy moim kochanym, zacinającym się komputerze, pijąc herbatę
wymyśliłem sobie, że bratki moje Rokoko są tymi NAJ.
A co wy o tym sądzicie??

Pozdrawiam
Stach

P.s Zmieszajcie mnie z błotem :)))

2. Data: 2003-09-15 10:13:54

Temat: Re: (Bratki) Wybierzmy NAJŁADNIEJSZĄ ODMIANĘ!!!
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stach Czarnecki" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
herbatę
> wymyśliłem sobie, że bratki moje Rokoko są tymi NAJ.

Nie, dlaczego, mnie też się zacina:-)

A co powiesz o fiołkach rogatych? To moje ulubione - o właśnie, Januszu Cz.!
Kwitną od kwietnia do teraz! I się wysiewają!

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-09-15 14:11:42

Temat: Odp: (Bratki) Wybierzmy NAJŁADNIEJSZĄ ODMIANĘ!!!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk4393$t58$...@z...polsl.gliwice.pl...

> [...]

Cz.!
> Kwitną od kwietnia do teraz! I się wysiewają!

Powiedz to moim, ani jednej siewki :-( Może dlatego, że rosną sobie w kępie
przetacznika nitkowatego?
--
Pozdrawiam, Kaśka

4. Data: 2003-09-15 16:13:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> [...]

> Cz.!
>
> Powiedz to moim, ani jednej siewki :-( Może dlatego, że rosną sobie w

Przetacznik nie ma wpływu ani na fiołki, ani na barwinek, ani na
niezapominajki, ani - niestety - na chwastowatą roczną trawę:-( Ale też jest
przepiękny.Nawet bez fiołków. Niebieski:-))))

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-09-15 19:13:04

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk4oor$1vs$...@n...news.tpi.pl...

> [...]

jest
> przepiękny.Nawet bez fiołków. Niebieski:-))))

Przepiękny :-))) Mój nie ma wpływu na koniczynę :-( Zapałętała się kiedyś
:-(
--
Pozdrawiam, Kaśka

6. Data: 2003-09-16 18:37:52

Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

To na razie są:
-Bratki Rokoko
-Fiołki Rogate
-Przepartnik Niebieski

Al itak bratki są "de best" ;0))))))

Pozdrawiam
Stach

P.s Nie czuje sie zmieszany z błotem!!

7. Data: 2003-09-16 20:34:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stach Czarnecki" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam!!
>
> To na razie są:
> -Bratki Rokoko
> -Fiołki Rogate
> -Przepartnik Niebieski
>
> P.s Nie czuje sie zmieszany z błotem!!

:-D
Oczywiście zeszliśmy z tematu:-) 'Rokoko' to są te czarne z żółtym
środeczkiem?

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Fiołki odmiana 'Johnny Jump Up'. Wyjątkowo pamiętam;-)

8. Data: 2003-09-16 21:26:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2003-09-18 23:42:51

Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> a chcesz zobaczyc zdjecie moich bratkow a'la pierzak zwierzak z
No jasne :))
Podaj linka, albo na priv.

Pozdrawiam bratkowogazaniowo
Stach