Brodawka na powiece. Usuwać czy nie???

1. Data: 2004-04-04 07:50:02

Temat: Brodawka na powiece. Usuwać czy nie???
Od: "Buziaczek" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Około rok temu na powiece pojawiła mi sie jakąś brodawka,albo coś takiego.
Dwa dni temu poszedłem z tym do okulisty i powiedział, ze koniecznie trzeba
usunąć. Niestety powiedział ze po usunięciu w tym miejscu nie bedą rosły mi
rzęsy. Zastanawiam sie czy istnieją moze jakies inne sposoby pozbycia sie
tego. Moze jakis zabieg laserowy?
Prosze o poradę

Marcin

2. Data: 2004-04-04 09:35:15

Temat: Re: Brodawka na powiece. Usuwać czy nie???
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mi
> rzęsy. Zastanawiam sie czy istnieją moze jakies inne sposoby pozbycia sie

trudno cos powiedziec, bo nie wiem jak wyglada....ale jesli to typowa
brodawka, to moze wymrozeniem? wtedy nie bedzie problemu rzes i ewent.
blizny....Spytaj okulisty, czy nie moze sprobowac kryo. Mrozisz 2 fazowo po
pare sekund i do 2 tygodni odpada samo.

casus

3. Data: 2004-04-04 18:03:22

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brodawka, to moze wymrozeniem? wtedy nie bedzie problemu rzes i ewent.
> blizny....Spytaj okulisty, czy nie moze sprobowac kryo. Mrozisz 2 fazowo

Ja tak wlasnie usuwalam brodawke z dolnej powieki. Dermatolog zrobil to
zamrozona peseta. A popewnym czasie odroslo i jeszcze raz usuwalam i
na razie nic sie nie pojawia. Po wymrazaniu moze pojawic lekka opuchlizna.
pozdrowienia

Testy na medycyne
morfologia krwi: TIBC, UIBC
alergia?
zamykanie laserem naczynek - jak długo po zabiegu powinno się...
zabieg chirurgiczny/plastyczny ?