Brytfanna na indyka - Warszawa

1. Data: 2004-12-19 19:15:56

Temat: Brytfanna na indyka - Warszawa
Od: "Marthy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wiecie moze gdzie w Warszawie mozna (na 99%) kupic brytfanne na indyka?
Szuka jej moja potencjalna tesciowa wiec to szansa na dodatkowe punkty ;-)
Podobno nie ma jej (brytfanny) w normalnych sklepach. Pomozecie? :-)

Marthy

1. Data: 2004-12-19 21:46:49

Temat: Re: Brytfanna na indyka - Warszawa
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marthy" <m...@w...pl> wrote in message news:cq4jhd$d4i$1@news.onet.pl...
> wiecie moze gdzie w Warszawie mozna (na 99%) kupic brytfanne na indyka?
> Szuka jej moja potencjalna tesciowa wiec to szansa na dodatkowe punkty ;-)
> Podobno nie ma jej (brytfanny) w normalnych sklepach. Pomozecie? :-)

A to jakas specjalna potrzebna na indyka..?
W kazdej duzej brytfannie indyk sie upiecze tak samo.

1. Data: 2004-12-19 22:38:05

Od: "Marthy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM eL <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> napisal(a):
> A to jakas specjalna potrzebna na indyka..?
> W kazdej duzej brytfannie indyk sie upiecze tak samo.

No wlasnie nie wiem - z tego co sie dowiedzialem, to powinna miec dlugosc 40
cm i wysokosc niecale 20. Nigdy nie interesowalem sie brytfannami wiec nie
wiem czy to jakis unikat, czy co :)

--
Marthy

jak przerwać śniadań monotonię?
Dzisiejszy program Okrasy
gąska -jak piec?
piernik przepyszny
ciasto na pierniczki Anki dłuuugo w lodówce