Re: Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści
From: XL <i...@g...pl>
Date: 26 Jan 2019 23:49:31 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
/907329222775545

> [...]
> być mu dostępna, aby zaspokajać wszystkie jego potrzeby i nie może odmówić
> oddania mu się, chyba że istnieją ku temu uzasadnione religijnie powody.
>
> Co istotne, Chomeini nie uważa również, że seks analny męża z własnym synem
> jest wystarczającym powodem do rozwodu: Jeśli żonaty mężczyzna uprawia seks
> analny ze swoim synem, bratem czy ojcem, to jego małżeństwo trwa
> nadal.(...)"
>
> https://euroislam.pl/ponury-swiat-islamskiego-seksu/
>

> I polecam ci cały artykuł. Będziesz zachwycony jeszcze bardziej.

I żebyś tu zbędnie się nie nakwilił, że to dawno i nieprawda:

http://wyborcza.pl/1,75399,15657160,Dziewiecioletnie
_zony_i_legalny_gwalt_w_malzenstwie_.html
https://www.google.pl/amp/s/kobieta.wp.pl/zmuszaja-d
ziewczynki-do-malzenstw-5982660636259457a%3Famp%3D1
http://wyborcza.pl/7,75399,22747890,islamskie-sluby-
wracaja-do-turcji-wraz-z-nimi-wielozenstwo.html
https://www.google.pl/amp/s/prawicowyinternet.pl/nie
mcy-bezradni-wielka-fala-pedofilskich-malzenstw-z-dz
iewczynkami-wsrod-imigrantow/amp/
https://prawicowyinternet.pl/islamscy-pedofile-robia
-sobie-zdjecia-ze-swoimi-12-letnimi-dziewczynami-w-f
inlandii/
https://newsbook.pl/2017/07/13/dziewiecioletnie-dzie
wczynki-sa-fizycznie-i-duchowo-gotowe-do-malzenstwa/
#
.
.
.