Re: Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści

Subject: Re: Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Sun, 27 Jan 2019 20:18:25 +0100

W dniu 2019-01-27 o 00:28, XL pisze:
> [...]
/907329222775545

> No to żydzi czy Anglicy w końcu?

A czego nie rozumiesz? Anglicy nie mogą być tego wyznania? Jest jakiś
zakaz, czy co?

> Jednak ANGIELKA ?

Bo ci się nazwisko nie spodobało?
Przed chwilą pisałaś, że Polakiem może być każdy kto cośtam. Teraz
dochodzi do tego, że może być każdy, ale pod warunkiem, że zmieni nazwisko?

Widzisz jak łatwo wykazać twoją hipokryzję i bezczelne kłamstwo?

> No bo jest. I nie tylko ona - także sodomia. Określenie ,,kozojebcy" to nie
> wymysł.

W śród katolickich księży to też chleb powszedni.
Afery pedofilskie w kościele katolickim, to też pewnie wymysł lewaków?
Przypomnij mi kiedy został podwyższony wiek inicjacji seksualnej w
Watykanie?

> I polecam ci cały artykuł. Będziesz zachwycony jeszcze bardziej.

Gdyby nie świeckie prawo, byłabyś zachwycona jeszcze bardziej
katotalibskimi zwyczajami.

Powrotu do zdrowi życzę.
Piotr