Brytyjskie dzieci to "plaga robactwa"

1. Data: 2008-12-15 10:31:30

Temat: Brytyjskie dzieci to "plaga robactwa"
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<Brytyjczycy zaczynają się bać swoich dzieci. Niepokorne pociechy to -
według dorosłych Wyspiarzy - zwierzęta i plaga robactwa - informuje
"Rzeczpospolita".

"Nowe pokolenie wymknęło się spod kontroli, nie ma szacunku dla żadnych
autorytetów" - pisał dwa lata temu "Daily Mail" po tym, jak media nagłośniły
sprawę nastolatek, które rozebrały 16-letniego kolegę i - grożąc nożem -
kazały mu podskakiwać, a następnie całe zdarzenie sfilmowały telefonem
komórkowym.

Rok temu Garry Newlove został zamordowany na ulicy przez trzech nastolatków,
bo zwrócił im uwagę, że za bardzo hałasują.

Alkohol, przemoc i seks
W brytyjskich zakładach karnych przebywa najwięcej nieletnich w całej
zachodniej Europie. Dzieci powyżej dziesiątego roku życia trafiają do
aresztu częściej niż dorośli. Młodzi Brytyjczycy upijają się i uprawiają
seks.

Rodzice sobie nie radzą
Brytyjscy rodzice mają problem z wychowaniem swoich pociech. Często ustępują
im i spełniają zachcianki wymuszane płaczem, tupaniem i krzykiem. Takie
sceny rzucają się w oczy na ulicach brytyjskich miasteczek.

Niektórzy o takie zachowanie nastolatków obwiniają media, które
przedstawiają negatywny obraz dzieci, a tym samym utrwalają stereotypy i
niejako determinują młodych do "dopasowania" się do tego obrazu. - Jeśli nam
ciągle mówią, że jesteśmy xli, po prostu robimy coś, co jest złe -
powiedział BBC 16-letni Demi.

Masaż głowy i godzina policyjna
Wyspiarze szukają pomysłów na "resocjalizację" dzieci. Organizacja
Bud-Umbrellas zaproponowała masaże głowy i stóp, kojące agresję, stres. Chce
wprowadzić swój projekt w 60 szkołach podstawowych i 14 średnich. Są już
chętni.

Innym pomysłem jest wprowadzenie godziny policyjnej. Dzieci poniżej
dziesiątego roku życia musiałyby wracać do domu przed godz. 20. Młodzież
poniżej szesnastego roku życia - przed godz. 21.>>

--
CB

2. Data: 2008-12-15 10:42:01

Temat: Re: Brytyjskie dzieci to "plaga robactwa"
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message

Parchate wychowanie. Pastuchom (kolorowym i parchom) więcej można niż białej
ludności europejskiej. Smoluch wyrwał mojej córce (blondynka - matka
Księżniczki Aryjki) kępkę włosów w autobusie - podobno posyłają do swoich
jako dowód istnienia - że to nie są peruki.

> Innym pomysłem jest wprowadzenie godziny policyjnej. Dzieci poniżej
> dziesiątego roku życia musiałyby wracać do domu przed godz. 20. Młodzież
> poniżej szesnastego roku życia - przed godz. 21.>>

Tak było w Polsce i powinniśmy do tego wrócić - młodzież to najczęstsze
ofiary bandytów dowolnego wieku.

3. Data: 2008-12-15 10:47:29

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 11:31, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> [...]
> "Rzeczpospolita".
>
> "Nowe pokolenie wymknęło się spod kontroli, nie ma szacunku dla żadnych

No bo nowe pokolenie NIE MA juz zadnych autorytetow.

Wszechobecna hipokryzja, zero spojnosci gloszonych idei i dzialania,
to najczesciej spotykane postawy ich rodzicow.

Krol jest nagi.
I to wlasnie owe niepokorne mlode zauwazaja te nagosc najszybciej.

4. Data: 2008-12-15 10:55:36

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> No bo nowe pokolenie NIE MA juz zadnych autorytetow.

a doda?

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

5. Data: 2008-12-15 11:22:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co z tym możnaby spróbować zrobić?

--
CB

.googlegroups.com...

6. Data: 2008-12-15 11:29:12

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> A co z tym możnaby spróbować zrobić?

Zakazać spożycia mięsa.

Gawr.

7. Data: 2008-12-15 11:35:38

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> a doda?

hehehe, dobre! :)
Zreszta doda wygrała ostatnio jakąś sonde w TVN, na największy autorytet,
czy jakoś tak.
Duch

8. Data: 2008-12-15 11:44:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> hehehe, dobre! :)
> Zreszta doda wygrała ostatnio jakąś sonde w TVN, na największy autorytet,
> czy jakoś tak.

albo taka zajebista kategoria:

""Najbardziej kontrowersyjny juror w historii polskiej telewizji".
Gwiazda zmierzy się o tytuł z Katarzyną Cichopek i Krzysztofem Ibiszem,
Szymonem Majewskim, Maciejem Orłosiem i Cezarym Pazurą."
http://muzyka.onet.pl/10172,1880873,newsy.html

sami kontrowersyjni jurorzy, na czele z cichopkiem.

9. Data: 2008-12-15 12:01:29

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> [...]

Wazna uwaga - w kulturze anglo-saskiej, dzieci mialy nawiecej swobody.
Najszybciej odchodziły z domu, najzyszbsza inicjacja seksualna.
Jest tam tez bardzo duzo ciąży nastolatek.
Teraz, wyglada jednak na to, ze wplyw cywizlizacji, mediów jest
tak silny ze dzieciaki nie radza sobie z sobą.

Tutaj opis szkoły w Walii, dosc ciekawy:
http://www.trendy.codn.edu.pl/articles/view/91

a tu o powrocie dyscypliny w Europie:
http://www.ostatniaszuflada.pl/rodzina/dyscyplina-wr
aca-do-europy.html