Brzydki wygląd

1. Data: 2003-12-28 17:57:03

Temat: Brzydki wygląd
Od: "Baby's" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moj problem pojawia sie w okresie chlodow.
Gdy zmarzne(wcale nie musi to byc mocne przemarzniecie) moja trawrz robi sie
strasznie czerwona az opuchnieta, usta staja sie fioletowe, a na dolnych
partiach policzków widoczne sa sine plamki(prawdopodobnie po wycisnietych
pryszczach).Wyglada to naprawde nieciekawie...Do tego moje dlonie i stopy sa
przewaznie caly czas zimne i rowniez robia sie sine i opuchniete.
Jestem mloda dziewczyna i jest to dla mnie dosc krepujace, poniewaz wyglada
nieladnie.
Jak temu zaradzic?
Czy mam udac sie do jakiegos lekarza(jakiego)? Czy moze taka juz jest moja
uroda :( ?

pzdr Baby's

2. Data: 2003-12-28 22:43:27

Temat: Re: Brzydki wygląd
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Dec 2003, Baby's wrote:

> Jak temu zaradzic?
> Czy mam udac sie do jakiegos lekarza(jakiego)? Czy moze taka juz jest moja
> uroda :( ?

do dermatologa i nie zaniedbaj tego ! Im predzej tym lepiej :)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-12-29 08:17:03

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baby's" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> Jak temu zaradzic?
> Czy mam udac sie do jakiegos lekarza(jakiego)? Czy moze taka juz jest moja
> uroda :( ?

Zimne stopy to był jeden z moich problemów. Jest to objaw, że coś źle
funkcjonuje w organiźmie i jedyną rzeczą aby oprawić swój stan to głównie
zmiana sposobu odżywiania. Napisz jak wygląda Twoja dieta, to bedę mógł
więcej doradzić.
Co do lekarza, to pewnie wymyśli jakieś maści czy lekarstwo, może nawet
antybiotyk, ale nie sądzę aby to pomogło na dłuższą metę. Najlepszym
sposobem na zmiany na skórze jest oczyszczanie jej za pomoca zabiegów
parowych - stosowane przez wiele narodów, sprawdzone i skuteczne.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2003-12-29 15:17:21

Od: "Sluchaj" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do dermatologa i nie zaniedbaj tego ! Im predzej tym lepiej :)

I ewentualnie do alergologa, robione sa testy, przy pomocy kostki ludu,
badajace uczulenie organizmu na zimno.

--
Pozdrawiam.

5. Data: 2003-12-30 13:36:46

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> I ewentualnie do alergologa, robione sa testy, przy pomocy kostki ludu,
> badajace uczulenie organizmu na zimno.

Czy ktoś wie coś więcej o alergii na zimno? Czy takie testy robią wszędzie?
agatka

6. Data: 2004-01-04 17:12:26

Od: "kakrysa" <k...@w...pl usun to> szukaj wiadomości tego autora

> do dermatologa i nie zaniedbaj tego ! Im predzej tym lepiej :)

ja bylem na fioletowe dlonie i powiedzial: nos grubsze rekawiczki :(
a fioletowy dlonie znowu mnie dopadly, dopoki bylo cieplo, bylo ok, a teraz to w
ogole :(

jeszcze jakies pomysly? poza zmiana dermatologa (zmiana.. hm chyba jest tylko jeden w
miescie :/ )

pozdrawiam
kakrys(a)

reakcje prganizmu na krio