Bugenwilia

1. Data: 2002-09-09 08:10:45

Temat: Bugenwilia
Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę Grupowiczów o wskaaznie mi adresu, gdzie mogłabym zobaczyć jak
wygląda bugenvwila- chyba mam jej sadzonlkę ale muszę to skonfrontować z
słonecznymi pozdrówkami Aniab

2. Data: 2002-09-09 13:44:40

Temat: Re: Bugenwilia
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"aniab" <a...@p...pulawy.pl> wrote in message
> Proszę Grupowiczów o wskaaznie mi adresu, gdzie mogłabym zobaczyć jak
> wygląda bugenvwila- chyba mam jej sadzonlkę ale muszę to skonfrontować z
> słonecznymi pozdrówkami Aniab

Dlaczego musisz to skonfrontowac z słonecznymi pozdrówkami? :-)

Ogolnie rzecz biorac - wpisujesz w przegladarke bougainvillea
i dostajesz wiele stron. Na przyklad widok kwiatow z bliska:
http://www.ghg.net/beyer/growboug.htm czy
http://www.dipbot.unict.it/orto/0046-1.html
a z wiekszej odleglosci np.
www.docum.com/jardin/0_bougainvillea.htm
http://www.msue.msu.edu/msue/imp/mod03/visuals/bousp
a1h.jpg

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-09-10 06:33:46

Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuje za podpowiedzi, niestety ja szukałam w wyszukiwarce
pisząc błędnie nazwę tej przepięknej rośliny- efekt - nic mi nie
wyszukało.
Oczywiście skonfrontować muszę moją sadzonkę ze zdjęciem - wynik
pozytywny. CZyli usiłuję rosnąć w doniczce ta włsśnie rosłinka. W moim
zdaniu zabrakło kropki i dużej litery- to z pośpiechu. A swoją drogą to
ciekawa jestem czy jest jakaś szansa na to aby to drzewko rosło u nas
(południowo-wschodnia Polska)Jak na razie jest piękne lato ale jak
będzie później Czy ja ją muszę przezimować w domu? Czy wystarczy wsadzić
do gruntu a na zime tylko dobrze okryć? I już ostatnie pytanie - czy
znajdę gdzieś informacje na jej temat w języku polskim. Trochę już
szukałam ale z miernym efektem.
Oczywiście załączam słoneczne pozdrówka Ania B.
Ps wczoraj wreszcie po raz pierwszy był deszcz od nie wiem już odkąd -
wprawdzie krótki ale to już coś. Nie liczę oczywiście drobnych pomyłek
przyrody kiedy to spadło u nas dosłownie kilka dużych kropli.

4. Data: 2002-09-10 08:06:29

Od: "katarzyna" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

.>A swoją drogą to
> ciekawa jestem czy jest jakaś szansa na to aby to drzewko rosło u nas
> (południowo-wschodnia Polska)<

nie ma szans, bugenwilie sa niezwykle wrazliwe na niskie temperatury,
reaguja juz na okolo35C i mysle, ze okrywanie nie wystarczy, przezimuj ja w
domu. Bugenwilie mozna formowac na drzewko, ale w zasadzie jest to pnacze.
katarzyna

5. Data: 2002-09-10 14:36:38

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"aniab" <a...@p...pulawy.pl> wrote in message
> Bardzo dziękuje za podpowiedzi, niestety ja szukałam w wyszukiwarce
> pisząc błędnie nazwę tej przepięknej rośliny- efekt - nic mi nie
> wyszukało.

Uzywaj Google'a - on czesto podpowiada jak poprawic zle wpisane slowo.

Pozdrowienia,
Michal

6. Data: 2002-09-10 14:57:58

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"katarzyna" <k...@p...com> wrote in message

> nie ma szans, bugenwilie sa niezwykle wrazliwe na niskie temperatury,
> reaguja juz na okolo35C

Mieszkasz w klimacie gdzie 35C (czyli 95F) to niska temperatura?
[A propos, z ciekawosci - gdzie mieszkasz?]
Chyba chodzilo Ci o 35F, czyli niecale 2C.

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2002-09-10 17:13:10

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkasz w klimacie gdzie 35C (czyli 95F) to niska temperatura?
> [A propos, z ciekawosci - gdzie mieszkasz?]
> Chyba chodzilo Ci o 35F, czyli niecale 2C.<

no tak, chyba musze ograniczyc czas spedzany przed komputerem:-)) Oczywiscie,ze
chodzilo mi o 35F, czyli 2C. Mieszkam, od niedawna w San Jose, w Kalifornii,
przedtem mieszkalam dlugo w Austin, w Teksasie i zapewniam Cie, ze 35C nie jest
moze niska, ale napewno jeszcze nie wysoka temperatura.
Tu, w tej Dolinie Krzemowej tez upal, dzisiaj juz 29C (o 10 rano).
katarzyna

8. Data: 2002-09-10 18:10:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message

> Tu, w tej Dolinie Krzemowej tez upal, dzisiaj juz 29C (o 10 rano).

Milo powitac kolejna osobe z sekcji amerykanskiej pl.rec.ogrody.
Tutaj, w srodku Midwestu (przedmiescia Indianapolis), temperatura
akurat podobna. Teraz (1 po poludniu) 32C.

Pozdrowienia,
Michal

9. Data: 2002-09-10 18:18:47

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Milo powitac kolejna osobe z sekcji amerykanskiej pl.rec.ogrody.
> Tutaj, w srodku Midwestu (przedmiescia Indianapolis), temperatura
> akurat podobna. Teraz (1 po poludniu) 32C.<

dziekuje, choc jestem tu od dawna, nawet Ci kiedys pisalam, ze podoba mi sie
Twoje podejscie do ogrodnictwa. Sama sie rzadko odzywam i prawde mowiac nawet
nie mam ostatnio ogrodu.
katarzyna

PS. Klimat Midwestu tez znam - mieszkalam 2 lata w Chicago. Oj nie zazdroszcze
Ci zimy, nie zazdroszcze:-)

10. Data: 2002-09-10 18:35:05

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message

> dziekuje, choc jestem tu od dawna

A to przepraszam, nie skojarzylem (skleroza nie boli).

> PS. Klimat Midwestu tez znam - mieszkalam 2 lata w Chicago. Oj nie zazdroszcze
> Ci zimy, nie zazdroszcze:-)

Zima tu nie az taka jak w Chicago. Ale bez zimy chyba by mi bylo
smutno. Chociaz z drugiej strony - ogrod caly rok...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz