Bul w klatce Piersiowej

1. Data: 2006-05-01 20:27:39

Temat: Bul w klatce Piersiowej
Od: " Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie
2 tygodnie temu leki drapiący bul w mostku ,lekkie problemy
żołądkowe ,oraz jak dłużej chodzę spięcie napięcie mięśni brzucha
w tan tym tygodniu byłem u doktorki gdyż mnie to bolało w okolicy mostka
bul zaczął promieniować na całą klatkę piersiową przy czym gdy
pochodziłem trochę lub jak się zagrzałem się zmniejszy bul , najwięcej
boli jak długo siedzę
oraz godzinę jak się położę potem idzie w kierunku kręgosłupa
Rano bólu nie ma tylko takie zdrętwienie w rejonie mostka
Od 2 dni rano jestem troszkę spocony rano
W czwartek jak mówiłem byłem u mojej doktorki diagnoza od kręgosłupa jakaś
maść myślałem że przejdzie
W sobotę po kąpieli wypuszczałem psa na pole w podkoszulku i mnie trochę
chyba zawiało
Wczoraj wieczorem straszny bul który zelżał jak się trochę zagrzałem
Gdy się położyłem szok bul w całej klatce piersiowej ,trudny do
zdiagnozowania ustąpił po 3 godzinach przenosząc się do kręgosłupa
Dziś byłem u doktora na dyżurze
Badanie obsłuchowe serca w porządku
Ciśnienie 140 /80
Natychmiast zrobił też EKG
EKG - bez zarzutów ,żadnych zmian ,czyli serce nie dotyczy
Więc potwierdził że to od kręgosłupa lub zawiania
Bul łazi teraz boli mnie z boku po lewej stronie tak jakby w środku
boku na w kierunku kręgosłupa

Pytania
1- Boję się to od serca - ale lekarz wykluczył
2- Jeśli od kręgosłupa czy może tak boleć klatka piersiowa
Oczywiście co do objawów nie ma zawrotów głowy słabości
Itd.
A może to od zawiania
Albo od długiego siedzenia przy komputerze

Teraz wypiłem PIROPSIKAN
A na noc posmaruje się maścią

2. Data: 2006-05-02 05:08:56

Temat: Re: Bul w klatce Piersiowej
Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu coś znajdziesz
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=5374

3. Data: 2006-05-02 10:01:27

Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!! Jak czytam co piszesz to ciarki mnie przechodzą. Mój mąż mial
podobne objawy,poszliśmy do lekarza rodzinnego, EKG nic specjalne nie
wykazało, ale doktor dał jednak skierowanie do szpitala, tam zrobili
następne EKG które też nic nie wykazało, dopiero enzymy z pobranej krwi
wykazały że był to jednak zawał, byliśmy w szoku. Mąz jest już po
koronorografii, która wykazała że był to jego drugi zawał, a pierwszy
przechodził. Przy pierwszym zawale miał podobne objawy, wlaśnie
promieniujące bóle z żołądka, które po kilku dniach ustąpiły, u lekarza nie
był. Drugi zawał zdarzył się po roku od pierwszego. Dlatego radzę Ci jeżeli
masz jeszcze takie dolegliwości to może dobrze było by abyś trafił do
szpitala chociaż na kilka dni na obserwację i aby zrobili Ci wszystkie
wyniki, wtedy będziesz pewien że to napewno nie jest zawał. Pozdrawiam i
życzę zdrowia.

Grażyna

4. Data: 2006-05-02 12:18:42

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu coś znajdziesz
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=5374

He He ta trochę to raziło_)).
Cancer

5. Data: 2006-05-02 12:19:09

Od: " arti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?_Jacek_Tusu=F1ski?= <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> Itd.
> A może to od zawiania
> Albo od długiego siedzenia przy komputerze

Musisz być pod stałą kontrolą lekarza obecnie.Ból zawałowy zazwyczaj nie
zmienia sie podczas zmiany pozycji ciała jest typu gniątocego,piekącego.Twój
opis raczej do tego nie pasuje,ale kontrolować sie trzeba.Bóle w klatce
piersiowej może dawać wiele schorzeń-mogą być od kręgosłupa (można zrobić
rtg kręgosłupa,ewentualnie gdyby dolegliwości były bardzo duże droższe
badania)mogą też być z układu pokarmowego(wrzody,refluks)różnego rodzaju
nerwobóle itd.Jeśli nie beda przechodzić nalezy dalej diagnozować u swojego
lekarza on najlepiej pana zna bo z samego opisu ciężko.

6. Data: 2006-05-02 14:09:04

Od: " Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wieczorem bul był silny rozlany itd. ,wypiłem ibupron i pomogło
Rano bul przeniósł się do kręgosłupa
Czuję z którego miejsca wychodzi kręgosłup po prawej stronie na
wysokości kręgosłupa piersiowego
Wiec dziś byłem u doktora dziś byłem u doktora a właściwie 2
1 był w przychodni ,od razu mnie zbadał diagnoza bul od kręgosłupa
piersiowego ,promieniujący z powodu przeciążenia lub zawiania ,
Leki
AGLAN i maść

Następnie udałem się do znajomego lekarza który pracuje w szpitalu ,bardzo
dobry ceniony leczył moją mamę
Dobry kolega z młodych lat
Szybka rozmowa popatrzył na EKG i potwierdził to co powiedział od
kręgosłupa
Pytałem się że mnie boli jak bardzo jak się polorze do łóżka powiedział że
to potwierdza że od kręgosłupa
Gdyby coś od serca to ekg by coś wykazało i byłbym słaby itd.

7. Data: 2006-05-02 14:27:00

Temat: Re: BOl w klatce Piersiowej
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 May 2006 14:09:04 +0000 (UTC), Jacek Tusuński wrote:

> [...]
> 1 był w przychodni ,od razu mnie zbadał diagnoza bul od kręgosłupa

> Pytałem się że mnie boli jak bardzo jak się polorze do łóżka powiedział że

poloZe

bOl!

chyba ze toniesz i robisz bulbulbul

no zez kurde.

i mam nadzieje, ze przestanie bolec. wygrzej to moze w cieplej wodzie?

--
Boska
http://magdee.blox.pl

8. Data: 2006-05-06 20:46:18

Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko jasne
Byłem u chirurga w Krakowie ( no tabene mój kolega )
Rozebrałem się i przejechał po kręgosłupie i zaczymał się na kręgu
piersiowym koło łopatek aż podskoczyłem to z tego powiedział mam trochę
wyciągnięty krąg coś w tym stylu
Teraz już wiem co mi dolega
Po okresie ostrym zdecydowanie basen i gimnastyka
Powiedział mi też ze to może boleć nawet 3 tygodnie
Pytanie jak z tego wyjść ?

I czy mięśnie brzucha mogą być napięte od kręgosłupa

9. Data: 2006-05-06 20:47:52

Od: " Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grażyna Ł. <l...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> szpitala chociaż na kilka dni na obserwację i aby zrobili Ci wszystkie
> wyniki, wtedy będziesz pewien że to napewno nie jest zawał. Pozdrawiam i

Bardzo dziwny przypadek
Pani lubi tylko straszyć ludzi

10. Data: 2006-05-07 21:01:04

Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamie Jacku, może i dziwny przypadek,ale miał miejsce.Często bagatelizujemy
sprawy związane ze zdrowiem,a póżniej na starsze lata zdarzaja sie takie
dziwne przypadki.Czasami warto pójść do lekarza i poprosić o skierowanie
chociażby na podstawowe badania, nawet jak nic nam nie dolega i czujemy się
dobrze.

Pozdrawiam
Grażyna

szukam aptek które