Bunt lekarzy

41. Data: 2003-02-08 14:37:23

Temat: Re: Bunt lekarzy
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Piotr Kasztelowicz zamieszkała pod
adresem <p...@a...torun.pl>
w artykule
am.torun.pl>
napisała w ten deseń:

> to czy jest sens aby takich urzednikow w ogole utrzymywac za pieniadze
> podatnikow. Ja bylbym za ich zwolnieniem.

A kto w takiiej sytuacji robiłby takie nudne i żmudne rzeczy jak
kontraktowanie, rozliczanie, wydawanie promes, ewidencja pacjentów?

--
Pozdrówka
Tatiana

42. Data: 2003-02-08 17:19:39

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Feb 2003 15:37:23 +0100, "Xena" <t...@l...com.pl>
wrote:

>A kto w takiiej sytuacji robi?by takie nudne i ?mudne rzeczy jak
>kontraktowanie, rozliczanie, wydawanie promes, ewidencja pacjentów?

I pomyslec, ze sa panstwa (najblizej to jest we Francji) gdzie w ogole
nikt tego nie robi. I jakos sobie systemy ochrony zdrowia sobie rade
daja.

Za pieniadze podatnikow stworzono tysiace miejsc pracy (najzupelniej
niepotrzebnych), aby tylko kolesiom zapewnic dobre zrodlo utrzymania.

Zreszta zaleta komputeryzacji systemu ewidencji pacjentow jest to, ze
jak kopalnia nie zaplaci skladki do ZUSu, to pacent jest informowany
od reki : "niestety bedziesz musial zaplacic gotowka za pomoc
lekarska/szpitalna, bo Twoja kopalnia nie zaplacila skladki. Pretensje
prosze skladac do kopalni".

Pozdrawiam

dradam

czy można zabronic ?