Re: Buraczki do słoika

Subject: Re: Buraczki do słoika
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: FEniks <x...@p...fm>
Date: Mon, 20 Aug 2018 23:06:09 +0200

> Nie widzę przeszkód. Zestaw wygląda wręcz na samokonserwujący. Zresztą
> tarte buraczki w słoiku dość łatwo spotkać w handlu, produkt popularny.

Problem właśnie w tym, że takich dobrych w handlu nie udaje mi się
spotkać. Zaczęłam się więc zastanawiać, czy na dłuższe przechowywanie
nie trzeba walić więcej octu na ten przykład.

> Kiedyś tu pisałem o tym, jak w sklepie natknąłem się na tarte buraki
> w słoikach i stojące niedaleko podobne puste słoiki. Te puste były coś
> o 10 groszy droższe od napełnionych (jedno i drugie w cenie 1-2 zł).

Akurat słoików mam nadmiar. Zbierają mi się nie wiedzieć nawet skąd, a
wyrzucać jakoś szkoda. Wystarczyłoby co najwyżej dokupić kilka zakrętek.
Nie chodzi mi zresztą od razu o masową produkcję. Myślałam na początek o
choćby kilku słoikach. A co do kosztów, to i tak chyba najbardziej
kosztowny w całym ambarasie będzie prąd, który zużyję na upieczenie buraków.

> Cena może nieco studzić zapał domowego przetwórstwa, ale rozumiem, hobby.

Ma się rozumieć, że hobby. No i trochę wrodzona wybredność.

Ewa