Buraczki pani Władysławy.

1. Data: 2002-03-16 23:45:34

Temat: Buraczki pani Władysławy.
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Władysława od jakiegoś czasu czyta naszą grupę. Niestety nie ma
chwilowo możliwości osobistego dzielenia się z nami swoimi przepisami i
prosiła mnie o zamieszczanie ich na grupie.
Nie testowałam jeszcze tego przepisu, ale wygląda bardzo ciekawie.
Mam buraczki i paprykę... Może jutro...

"Chciałbym się podzielić z grupą przepisem na buraczki z papryką,
Chcę zaznaczyć że są dobre dopiero po tygodniu jak dobrze "przegryzą"

4 kg buraczków - ugotować obrać zetrzeć na tarce na dużych oczkach
1 kg cebuli - pokroić w kostkę
1/2 kg papryki czerwonej - pokroić w kostkę
1 i 1/2 szklanki octu 10 %
1 i 1/2 szklanki cukru
1 i 1/2 szklanki oleju
1 łyżka soli

Cebulę i paprykę ugotować przez 5 minut od zagotowania z
cukrem,octem,olejem, solą
Dodać do tego utarte buraczki , wymieszać. Gorące nakładać do "twistów" .
Słoiki gotować 5 minut od zagotowania na małym ogniu

Po tygodniu są naprawdę dobre jako dodatek od obiadu , czy jak kto woli
nawet do chlebka
z wędlinką.

Jeśli nie sprawi to kłopotu to czy mogę na Pani adres podać coś jeszcze-
np. konserwowane ogórki w musztardzie
chociaż to jeszcze nie sezon ogórkowy."
Pozdrawiam serdecznie wszystkich w imieniu swoim i pani Władysławy.

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-17 02:03:57

Temat: Re: Buraczki pani Władysławy.
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np. konserwowane ogórki w musztardzie
> chociaż to jeszcze nie sezon ogórkowy."
> Pozdrawiam serdecznie wszystkich w imieniu swoim i pani Władysławy.

Joanno, podziekuj pani Wladyslawie za ciekawy przepis i przekaz, ze jestesmy
gotowi na rozne eksperymenty smakowe.
Czekac wiec bedziemy z niecierpliwoscia na kolejne jej przepisy.

iza

1. Data: 2002-03-17 09:10:14

Temat: Odp: Buraczki pani Władysławy.
Od: "cherokee" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Chciałbym się podzielić z grupą przepisem na buraczki z papryką,
> Chcę zaznaczyć że są dobre dopiero po tygodniu jak dobrze "przegryzą"

Moja babcia takie robi - potwierdzam, że są przepyszne!!!!!!!!!!!

pozdr
cherokee

1. Data: 2002-03-17 17:14:21

Od: "Dred" <w...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

Czy one tak zawaolowane wytrzymują długo? ZImę?

Ded

1. Data: 2002-03-17 21:07:15

Od: "Don Pedro" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dred <w...@d...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a72ir0$llf$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości

> Czy one tak zawaolowane wytrzymują długo? ZImę?
>
> Ded

Spokojnie. I to nie jedną. Znalazłem w piwnicy rocznik '99 i były OK

Piotr

1. Data: 2002-03-18 07:41:42

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy one tak zawaolowane wytrzymują długo? ZImę?

tak, ale ja pasteryzuję 30 min

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

1. Data: 2002-03-18 08:35:25

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@y...com> napisał w wiadomości

> Joanno, podziekuj pani Wladyslawie za ciekawy przepis i przekaz, ze
jestesmy
> gotowi na rozne eksperymenty smakowe.
> Czekac wiec bedziemy z niecierpliwoscia na kolejne jej przepisy.

Izuniu, już jej sama przekazałaś, bo czyta grupę. Nie może tylko wysyłać.
Ja też czekam na te przepisy i mam obiecane, że niedługo się doczekam.

1. Data: 2002-03-18 13:39:14

Od: "T.W." <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy "Wladyslawa" to internetowy nick Zofii ;-) ?
A Leon rzeczywiscie leonowaty ;-)
Biedne dziecko ;-)
******
P.S. Jak system ? Lezy ?

1. Data: 2002-03-18 13:56:34

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cherokee <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a71mk2$o66$...@a...dialog.net.pl...

> Moja babcia takie robi - potwierdzam, że są przepyszne!!!!!!!!!!!
>
> pozdr
> cherokee

U mnie moja mam robi zawsze zapas na caly rok ( a brak juz po pol roku). W
weekend chyba juz ostatni sloiczek wsunelismy.
Daga

1. Data: 2002-03-19 14:33:27

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a70lc4$mpg$1@news.onet.pl...
> [...]
> prosiła mnie o zamieszczanie ich na grupie.
> Nie testowałam jeszcze tego przepisu, ale wygląda bardzo ciekawie.

Robimy takie buraczki co roku, jesienia. Sa rewelacyjne do obiadu i jako
dodatek do wedlin! Gorąco polecam.

ewelina

Mazurek cyganski Magdaleny Bassett
sprawozdanie - mazurek Magdy B
Frytkownica?
restauracja "slodki slony" wwa-byl tam ktos?
shoarma