Burak

1. Data: 2005-02-16 15:07:58

Temat: Burak
Od: "Lavantar" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy w szkole mówią o homoseksualiźmie robi się ze mnie burak mimo iż nie
jestem homo.Pamiętam pare zdarzeń z przeszłości które mogły się ku temu
przyczynić ale nie wiem co zrobić żeby przerwać te katusze. A może ktoś stąd
wie?

1. Data: 2005-02-16 15:19:49

Temat: Re: Burak
Od: Adam <k...@p...gf> szukaj wiadomości tego autora

Lavantar napisał(a):
> [...]
> przyczynić ale nie wiem co zrobić żeby przerwać te katusze. A może ktoś stąd

fobia :)

1. Data: 2005-02-16 15:22:03

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Feb 2005 16:07:58 +0100, Lavantar wrote in

> [...]
> przyczynić ale nie wiem co zrobić żeby przerwać te katusze. A może ktoś stąd

a czujesz, czemu się denerwujesz?

a później pomyśl
jaka jest prawda Twoja wewnętrzna
jakie znaczenie ma dla Ciebie otoczenie i jego wpływ

elgar

1. Data: 2005-02-16 17:14:11

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lavantar" <l...@v...pl> wrote in message

> [...]
> jestem homo.Pamiętam pare zdarzeń z przeszłości które mogły się ku temu
> przyczynić ale nie wiem co zrobić żeby przerwać te katusze. A może ktoś

A ruchales kiedys chlopaka?
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-02-17 00:47:07

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz napisał:

> A ruchales kiedys chlopaka?

Sam fakt ruchania chłopaka przez drugiego chłopaka
jeszcze wcale nie świadczy o skłonnościach homoseksualnych tych chłopaków :)
Wszystko zależy od okoliczności, motywów i takich tam...

--
GABi

1. Data: 2005-02-17 01:05:40

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GABi" <g...@g...pl> wrote in message

> Sam fakt ruchania chłopaka przez drugiego chłopaka
> jeszcze wcale nie świadczy o skłonnościach homoseksualnych tych chłopaków
:)
> Wszystko zależy od okoliczności, motywów i takich tam...

Ok, czyli jak stukne Kominka, to nadal jestem czysty hetero i nie mam(y) sie
czym przejmowac?
Wszystko tak jak przedtem?

1. Data: 2005-02-17 01:19:28

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz napisał:

> Ok, czyli jak stukne Kominka, to nadal jestem czysty hetero i nie mam(y) sie
> czym przejmowac?
> Wszystko tak jak przedtem?

To zależy :)
Jeśli stukniesz Go bo już od dawna miałeś na Niego ochotę i On nie
będzie miał nic przeciwko temu i zrobicie to... z resztą niewazne gdzie,
ale Go przelecisz, noooo.....to ja się poważnie zastanowię nad tym,
dlaczego Wy się tak lubicie ;-)

Ale jeśli Was dajmy na to zapudlą, nie wiem powiedzmy, że za to co
wypisujecie czasem na niusach, hehe i zamkną w jednej celi i po jakimś
czasie z braku seksu zaczniecie obaj świrować i Go w końcu przerżniesz,
raz , drugi, kilka razy, a po wyjściu z więzienia dalej będziesz się
interersował tylko kobietami, to będzie wszystko tak jak przedtem raczej :)

--
GABi

1. Data: 2005-02-17 01:49:34

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GABi" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
> będzie miał nic przeciwko temu i zrobicie to... z resztą niewazne gdzie,
> ale Go przelecisz, noooo.....to ja się poważnie zastanowię nad tym,

My sie wcale nie lubimy, ledwo sie znamy. A to ze pasujemy do siebie na
grupach moze cos rzeczywiscie oznaczac...

> [...]
> raz , drugi, kilka razy, a po wyjściu z więzienia dalej będziesz się
> interersował tylko kobietami, to będzie wszystko tak jak przedtem raczej

A jak po pijaku? No wiesz na jakiejs imprezie grupowej bysmy sie spili i
tego ten...

1. Data: 2005-02-17 09:53:17

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości

> "GABi" <g...@g...pl> wrote in message

> My sie wcale nie lubimy, ledwo sie znamy. A to ze pasujemy do siebie na
> grupach moze cos rzeczywiscie oznaczac...
....oznacza że nic nie oznacza

> :)
....tak to takie filmowe niby realia wiezienne

> A jak po pijaku? No wiesz na jakiejs imprezie grupowej bysmy sie spili i
> tego ten...

...imprezie grupowej i tego ten....uuu to chętnie popatrzę

ewak

1. Data: 2005-02-17 10:11:07

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tak, właśnie zaczął padać śnieg, przynajmniej u mnie :)
a u mnie leży i to mnie wkurza, bo chlapa straszna

> Już ja Was wtedy przypilnuję :)
może Ci pomóc?

ewak

proznosc
Do idealnych rodziców!
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
Do idealnych rodziców!
czy klonowanie jest etyczne?