Burda Specjal Małe Kobietki

1. Data: 2003-02-07 18:48:08

Temat: Burda Specjal Małe Kobietki
Od: "Kaska" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!

Czy ktoś z Was zbiera w/w półrocznik? Mam dwa numery z zeszłego roku, ale
bardzo chciałabym gdzieś dostać wcześniejsze wydania.

Pozdrawiam
Kaska

1. Data: 2003-02-07 21:55:59

Temat: Re: Burda Specjal Małe Kobietki
Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaska" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> Witam Wszystkich!
>
> Czy ktoś z Was zbiera w/w półrocznik? Mam dwa numery z zeszłego roku, ale
> bardzo chciałabym gdzieś dostać wcześniejsze wydania.

W polskiej redakcji Burdy mozna zamówić wcześniejsze numery, z ilu lat
wstecz - musisz sprawdzić. Ja zbieram te pisma od dawna, mam jeszcze wydania
niemieckie.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-02-07 22:01:08

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W polskiej redakcji Burdy mozna zamówić wcześniejsze numery, z ilu lat
> wstecz - musisz sprawdzić.

Ja dostalam wydania specjalne o ktore prosilam z pięciu lat wstecz ale nie
wszystkie,tylko te ktorych były zwroty....

Pusia

1. Data: 2003-02-08 09:45:45

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy ktoś z Was zbiera w/w półrocznik? Mam dwa numery z zeszłego roku, ale
> bardzo chciałabym gdzieś dostać wcześniejsze wydania.

Tu najprosciej:
http://www.burda.pl/archiwum.htm

Elzbieta

1. Data: 2003-02-09 10:45:47

Od: "Kaska" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta napisała w wiadomości :

> Tu najprosciej:
> http://www.burda.pl/archiwum.htm
>
> Elzbieta

Dzięki wielkie za cenne informacje. A czy wiecie gdzie w Warszawie można
obejrzeć chociaż niektóre z wydań specjalnych Małe Kobietki ( chodzi mi o
bibliotekę, czytelnię itp.)???

Kaśka

1. Data: 2003-02-09 12:16:27

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska wrote:

> Dzięki wielkie za cenne informacje. A czy wiecie gdzie w Warszawie
> można obejrzeć chociaż niektóre z wydań specjalnych Małe Kobietki (
> chodzi mi o bibliotekę, czytelnię itp.)???
>
> Kaśka

Obawiam się, że z tym może być problem. W Bibliotece Narodowej tego
raczej nie ma. Szukałam kiedyś wydań z haftem krzyżykowym (też specjalne
burdy) i nie było. Szukałam i pod hasłem Burda i Anna, ale nie mieli
żadnego z tych pism :( . Może są przypadkiem w jakichś małych
osiedlowych bibliotekach.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-11 15:54:55

Temat: Odp: Burda Specjal Małe Kobietki
Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy ja dobrze kojarze, ze "male kobietki" to wersja burdy dla pań w
rozmiarach niewielkich? ;)
przeciwienstwo burdy plus? :)
Pozadwriam serdecznie :))
Dorota

Użytkownik Julka <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

1. Data: 2003-02-11 16:48:46

Od: "Perełka" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <g...@p...onet.pl> napisała:
> a czy ja dobrze kojarze, ze "male kobietki" to wersja burdy dla pań w
> rozmiarach niewielkich? ;)
> przeciwienstwo burdy plus? :)

Tak, bardzo dobrze kojarzysz.

Perełka