Re: Być albo nie być (z drugą osobą) - oto jest pytanie

From: "Monika Pietrzak" <m...@x...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Być albo nie być (z drugą osobą) - oto jest pytanie
Date: Sun, 12 Jan 2003 12:00:32 +0100

mam naimię monika i chciałabym ci napisać co ja o tym myślę
wyda mi się, że nie jesteś pewny czy ją kochasz, dlatego też nie powinniście
spieszyc się z małżeństwem, jeżeli jeszcze nie mieszkacie razem, to
powinniście na próbę to zrobić, to jedyna droga żeby poznać tak naprawdę
dobrze tę drugą osobę,
nie wiem czy ci to coś pomoże, ale wiedz, że miałam dobre chęci
życzę szczęścia