Re: Być albo nie być (z drugą osobą) - oto jest pytanie

From: "/\\/\\arek" <o...@n...grupe.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Być albo nie być (z drugą osobą) - oto jest pytanie
Date: Mon, 13 Jan 2003 10:03:28 +0100

"jart" <j...@i...pl> wrote in message news:avq2qc$s7h$1@news.tpi.pl...
> mam dość poważny problem z podjęciem decyzji o małżeństwie.
> Nie wiem co się ze mna dzieje ale ogarnia mnie jakiś paraliz na sama myśl o
> małżeństwie. Jestem z dziewczyna od 4 lat, jest to dość trudny zwiazek (zd
> arzyło się że ona raz mnie zdradziła ze swoim byłym, ja z kolei niestety p
> rzyznaje się że przez długi czas traktowałem ją jako osobe mało interesują
> cą, jako osobę nieco gorszą, ale byłem z nią). Teraz właściwie jest tak że
> ona w sposób oczywisty pokazuje mi że jej bardzo na mnie zależy, ja natomi
> [...]

Witam Jart! Witam grupe!

Ja tylko powiem, ze ze swoja dziewczyna jestem rowne dwa lata i TEZ mialem powazne
watpliwosci, czy bede z nia na stałe. To moja pierwsza dziewczyna, ja jestem jej
pierwszym
powaznym chlopakiem - mamy oboje po dwadziescia kilka lat. :)
Ona kocha mnie bez pamieci, czesto nawet doslownie placze ze szczescia (tak to
tlumaczy), a
ja ..... najpierw dlugo bylem pewien, ze TAK, po kilku miesiacach jednak nabralem
watpliwosci i zaczalem unikac spotkan. Czym to zaowocowalo nie musze chyba pisac:
dramat,
zal, stres.... Ja doslownie 'bronilem' sie przed nia, bo moje watpliwosci staly sie
zbyt
intensywne tak bardzo, ze zaczely dominowac.
CO ROBIC? Zadalem sobie jedno pytanie. Takich spraw, jak 'byc z kims albo nie byc'
nie da
sie PRZEMYSLEC I PODJAC DECYZJI! Po prostu przestalem analizowac, przemysliwac kazde
slowo i
wydarzenie. ONA mi wytlumaczyla, ze jesli jest nam ze soba tak dobrze (a jest!), to
po co to
zmieniac? Trzeba ze soba po prostu BYC. Dala mi tyle ciepla, tyle milosci, ze
wszystkie moje
zle mysli odeszly. Wiem, ze ja kocham - ALE ... slubu nadal nie planujemy. Pozwalamy
czasowi
biec swoja droga. To nie jest wazne.
Badzcie ze soba i nie patrzcie na uciekajacy czas (cztery lata, jak piszesz), nie
podejmujcie na razie zadnych decyzji. Nie dajcie sie manipulowac ('-Kiedy bede
babcia?').
Znam pary, ktore sa ze soba osiem lat i jeszcze nie wziely slubu.

Pozdrawiam!

/\/\arek