Być razem

1. Data: 2007-03-22 18:00:37

Temat: Być razem
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W drodze do bliskości. Być razem
Alina Gutek
"Zwierciadło"

"Pragnienie bliskiego związku z drugim człowiekiem to pragnienie stare jak
świat. I jak świat światem jego realizacja przysparza ludziom cierpień i
rozczarowań. Dlaczego tak trudno być razem, choć tak bardzo być razem
pragniemy?..."

http://partnerstwo.onet.pl/1388975,3505,,w_drodze_do
_bliskosci_byc_razem,art
ykul.html

http://tinyurl.com/2qqshy

2. Data: 2007-03-22 19:11:26

Temat: Re: Być razem
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <etug88$v3n$1@news.onet.pl> :

> [...]
> świat. I jak świat światem jego realizacja przysparza ludziom cierpień i
> rozczarowań. Dlaczego tak trudno być razem, choć tak bardzo być razem

Sky, czy byłbyś tak miły i zabrał swoją dupę z pss?

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

3. Data: 2007-03-22 20:08:33

Od: 40-parolatek <b...@W...net> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> [...]
> świat. I jak świat światem jego realizacja przysparza ludziom cierpień i
> rozczarowań. Dlaczego tak trudno być razem, choć tak bardzo być razem

Orgazmu tez dostales...?

4. Data: 2007-03-22 20:19:06

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

[...]
> Sky, czy byłbyś tak miły i zabrał swoją dupę z pss?

Ty to wiesz, jak go najlepiej zachęcić do pozostania ;D

P.

5. Data: 2007-03-22 20:29:33

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Sky, czy byłbyś tak miły i zabrał swoją dupę z pss?

Nie sądzę. Znalazł sobie spokojną niszę ekologiczną :D

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2007-03-22 20:54:24

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <etuo3n$2qk$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Nie sądzę. Znalazł sobie spokojną niszę ekologiczną :D

Zapomnij - to strategia wypróbowana przez niejakiego ks.Robaka -
maksymalny crossposting, ale już bytowanie w jednym miejscu --> ruch,
dyskusje, zainteresowanie same do niego przychodzą. Niech sobie wejdzie
na jakieś pręgierze, towarzyskie czy inne grupy - dla niego efekt ten
sam, a dla mnie mniej postów do omijania. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

7. Data: 2007-03-22 20:57:18

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PN; <etuoad$u5q$1@news.onet.pl> :

> Flyer<f...@p...gazeta.pl>
>
> [...]
>
> Ty to wiesz, jak go najlepiej zachęcić do pozostania ;D

Przecież Sky nie zagląda na pss.

Kwestia crosspostingu jest dla niego niemierzalna, tzn. nie potrafi
ocenić jaki efekt dało dopisanie pss do adresów. I co najważniejsze -
nie przeszkadza to mu.

Czyli sam z siebie nie wykasuje pss z adresów, bo z jednej strony nie
potrafi ocenić efektu "straty" (bo nie potrafi ocenić efektu "zysku" z
crosspostowania), z drugiej pozostawanie nie wiąże się dla niego z
niczym negatywnym.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

8. Data: 2007-03-22 21:24:41

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <etuo3n$2qk$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Nie sądzę. Znalazł sobie spokojną niszę ekologiczną :D

Dobra, podejdę do tematu konstruktywnie.

"Słuchaj Sky, masz misję dzielenia się z innymi pożytecznymi
wiadomościami. Problem w tym że informacje które zapodajesz na pss nie
pasują do tej grupy. Zmień target, synek."

Może być? ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

9. Data: 2007-03-22 21:49:56

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> "masz misję dzielenia się z innymi pożytecznymi wiadomościami.
> Problem w tym że informacje które zapodajesz na pss nie
> pasują do tej grupy. Zmień target, synek."

Może do jakiejś blogowni należałby go skierować. Tyle że wtedy pisałby
posty z obwieszczeniami o aktualizacjach. Już nie wiem, co gorsze :)

> http://flyer.uczucia.com.pl/

Nie działa, jak cała strona zresztą :(

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2007-03-22 22:09:29

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aicha <b...@m...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:etut2a$9ub$...@n...news.tpi.pl...

> Może do jakiejś blogowni należałby go skierować. Tyle że wtedy pisałby
> posty z obwieszczeniami o aktualizacjach. Już nie wiem, co gorsze :)

Że też macie problem z jaimś skyjem...olać go, robić swoje i tyle! ;P

Jaka propozycja literatury do pracy mgr ??
Z cyklu "Znaki czasu", czyli w europejsko-marokańskim kręgu kulturowym
Powstrzymywanie się od śmiechu?
badania w sieci
Oj Agatko gAgatko... ;)