Być razem

11. Data: 2007-03-22 22:12:42

Temat: Re: Być razem
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 40-parolatek <b...@W...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:t...@s...linuxfan.de...

http://partnerstwo.onet.pl/1388975,3505,,w_drodze_do
_bliskosci_byc_razem,art

> Orgazmu tez dostales...?

A co?
Ty masz już z tym problemy? ;)

12. Data: 2007-03-22 22:49:08

Temat: Re: Być razem a mentalność niezgodności
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:etuqh5$cov$...@a...news.tpi.pl...
> PN; <etuoad$u5q$1@news.onet.pl> :

> Przecież Sky nie zagląda na pss.
>
> Kwestia crosspostingu jest dla niego niemierzalna, tzn. nie potrafi
> ocenić jaki efekt dało dopisanie pss do adresów. I co najważniejsze -
> nie przeszkadza to mu.
>
> Czyli sam z siebie nie wykasuje pss z adresów, bo z jednej strony nie
> potrafi ocenić efektu "straty" (bo nie potrafi ocenić efektu "zysku" z
> crosspostowania), z drugiej pozostawanie nie wiąże się dla niego z
> niczym negatywnym.

Sam powyższym przyznajesz że postawa podobna mojej to same zyski
[niekonieczność podejmowania ocen również, choć nie jest równoznaczna z ich
ewidentną nieumiejętnością /wątpliwe pocieszenie: "nie ocenia bo zapewne nie
umie..." ;) ] bowiem nic mi "nie przeszkadza" i nie wiąże się dla mnie z
"niczym negatywnym". ;)))

Więc? Jakaż to nieracjonalna "racjonalność" każe ci[komukolwiek] pozostawać
przy modelu postawy -nazwijmy ją "jurydyczną" [ocenialską] jeśli wiążą się z
nią właściwie same negatywy? Głównym negatywem jest konieczność podejmowania
usilnych prób zmieniania mentalności wszystkich którzy nie stosują się do
owego "modelu" [wybiórczości "pomiędzy tym a tamtym"].
Pzrecież to niesamowicie energochłonne...musieć wciąż zmieniać wszystko i
wszystkich wokoło...jeśłi nie spełniają "zadanych ktyteriów"!?

PO CO TO robicie? ;D
Przecież nie po to by być w najprostszy możliwy sposób ludźmi szczęśliwymi!
;)

13. Data: 2007-03-23 04:47:18

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <etut2a$9ub$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik "Flyer" napisał:
>
> Może do jakiejś blogowni należałby go skierować. Tyle że wtedy pisałby
> posty z obwieszczeniami o aktualizacjach. Już nie wiem, co gorsze :)

> Nie działa, jak cała strona zresztą :(

A bo mnie to rusza - nie działa, to nie działa. Co mnie to? ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

14. Data: 2007-03-23 05:23:53

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-03-22 21:54, z pojemnika oznaczonego 'Flyer' wydostała się
zewoluowana biomasa, która w mgnieniu oka pochłonęła parobka,
pozostawiając jedynie kalesony z metką ekskluzywnego GSu:

> Niech sobie wejdzie
> na jakieś pręgierze,

Dziękujemy, ale mamy już przekroczony
limit trolli w tym kwartale. Niech lepiej
idzie na kuchnie. Tam i tak bajzel... ;>

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

15. Data: 2007-03-27 16:50:21

Od: Profesor Szambo <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

TE FLAJER SRAJER NIE WIESZ CO TO PRIV? CHCIALES SE POPISAC ALE CI NIE
WYSZLO WIEC PODWIN KITE I DO BECZKI

16. Data: 2007-03-27 17:52:53

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dusiołek napisał(a):

> Dziękujemy, ale mamy już przekroczony
> limit trolli w tym kwartale. Niech lepiej
> idzie na kuchnie. Tam i tak bajzel... ;>

Fakt.

Eulalka

17. Data: 2007-03-27 19:58:14

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-03-27 19:52, z pojemnika oznaczonego 'E.' wydostała się

Przynajmniej się nie rozłażą,
tak jak tez z psp... ;)

18. Data: 2007-03-27 20:09:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Profesor Szambo; <4...@x...xx> :

> TE FLAJER SRAJER NIE WIESZ CO TO PRIV? CHCIALES SE POPISAC ALE CI NIE
> WYSZLO WIEC PODWIN KITE I DO BECZKI

W kwestii korespondencji i przestrzegania zasad netykiety wzoruję się na
najlepszych Prof.Szambo_Nurkach. ;) A jak zaczniesz odpowiadać pod
postem poprzednika, to przemyślę Twoją prośbę, a teraz pędź się dymaj z
królikiem. ;)

Flyer

--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

19. Data: 2007-03-28 16:10:55

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 23, 12:49 am, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> PO CO TO robicie? ;D
> Przecież nie po to by być w najprostszy możliwy sposób ludźmi szczęśliwymi!

Nie doszli jeszcze do właściwych wniosków, tzn. że człowiek szczęśliwy
(i to w najprostszy możliwy sposób) nie dąży do zmieniania nikogo, w
tym samego siebie. Zatem Eulalka, niezadowolona z mego na świecie
istnienia, nigdy nie będzie szczęśliwa. Ona koniecznie chce mnie
zmienić. Jej wielka energia zamienia się przy uderzeniu w ścianę tylko
w ciepło - snop iskier - na moment i na darmo. A ja - gore!!!

20. Data: 2007-03-28 16:16:31

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):
<ciach pierdoły>

Tu też? Zaraza się rozprzestrzenia... :/
Ania

--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

Jaka propozycja literatury do pracy mgr ??
Z cyklu "Znaki czasu", czyli w europejsko-marokańskim kręgu kulturowym
Powstrzymywanie się od śmiechu?
badania w sieci
Oj Agatko gAgatko... ;)