Być razem

121. Data: 2007-04-11 07:03:27

Temat: Re: Być razem a mentalność niezgodności
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dusiołek napisał(a):

> Ale Tobie, czy innym?

I mnie i innym, co mnie boli jeszcze bardziej :)

> Nie kupię. Najpierw poskowycz trochę. Zobaczę,
> czy warto wydawać forsę na gadżety

Jak jutro gdzieś z niebiesiech popłynie skowyt stłumiony rykiem
odrzutowca, to będę to ja :(
Dobrze radzę - kup juz dzisiaj.

E.

122. Data: 2007-04-11 09:01:18

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-04-11 09:03, z pojemnika oznaczonego 'E.' wydostała się
zewoluowana biomasa, która w mgnieniu oka pochłonęła parobka,
pozostawiając jedynie kalesony z metką ekskluzywnego GSu:

> I mnie i innym, co mnie boli jeszcze bardziej :)

Nie chcą myśleć o Tobie!?!...
Może jakieś zastępstwo znajdź?...

> Jak jutro gdzieś z niebiesiech popłynie skowyt stłumiony rykiem
> odrzutowca, to będę to ja :(

Czy będzie to skowyt o charakterze ciągłym,
czy taki narastający? Od cichego, do coraz
głośniejszego, zakończony głuchym DUP! gdzieś
za lasem?... [1][2]

> Dobrze radzę - kup juz dzisiaj.

Eeee... Nie. Jeszcze po(sz)czekam. W razie
czego wyślę z misją bojową Bubusia myśliwskiego...
;>

[1] wiem, jestem podły...
[2] czego Ci oczywiście nie życzę...

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

123. Data: 2007-04-11 09:08:09

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dusiołek napisał(a):

> Czy będzie to skowyt o charakterze ciągłym,
> czy taki narastający? Od cichego, do coraz
> głośniejszego, zakończony głuchym DUP! gdzieś
> [...]

Co mnie nie zabije, to... zrobi ze mnie większą jędzę. Czekaj no, jak
wrócę...

E.

124. Data: 2007-04-11 15:23:35

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-04-11 11:08, z pojemnika oznaczonego 'E.' wydostała się

Jeśli?... ;>

P.S. Tylko nie szukaj pod dywanem... ;)

125. Data: 2007-04-11 18:53:07

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dusiołek napisał(a):

> Jeśli?... ;>
>
> P.S. Tylko nie szukaj pod dywanem... ;)

Rozpruję wszystkie jamniki i wywlekę z nich szpinak...

E.

126. Data: 2007-04-11 19:46:14

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-04-11 20:53, z pojemnika oznaczonego 'E.' wydostała się

Poświęcę mniamniki...

Święconych nie wolno... ;>

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl
szpinak w temacie sprawi, że przeczytam Twój list...

Jaka propozycja literatury do pracy mgr ??
Z cyklu "Znaki czasu", czyli w europejsko-marokańskim kręgu kulturowym
Powstrzymywanie się od śmiechu?
badania w sieci
Oj Agatko gAgatko... ;)