Re: Bydlaki!

1. Data: 2014-03-21 00:35:53

Temat: Re: Bydlaki!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Mar 2014 23:11:19 +0100, A. Filip napisał(a):

> Przybędzie nam niepełnosprawnych ogromnie.
> Traktowanie opieki nad własnym dzieckiem jak pracy za którą państwo ma płacić
> płacę minimalną jest "coś mówiące".

Przegiąłeś, facet, scycoryk mi się w kieszeni otwiera na takie pitolenie.

Po pierwsze to nie jest ZWYKŁA "opieka nad własnym dzieckiem" - to rodziny
szczególnie pokrzywdzone, bo (oprócz samego faktu choroby dziecka)
pokrzywdzone także ekonomicznie, gdyż jedna osoba jest tam NA STAŁE
(rozumiesz? - NA STAŁE!!!) pozbawiona możliwosci pracy zarobkowej, a tylko
jedna może pracować - a potrzeby takich rodzin są niepomiernie większe i
obowiązki cięższe. Państwo powinno im pomóc!!!

Podobnie (tzn ze powinno się wypłacać choćby minimalną pensję) uważam na
temat matek/ojców niepracujacych zawodowo a zajmujacych się zdrowymi
dziećmi. Przecież płaci się rodzicom zastępczym. Niby dlaczego dla każdego
jest takie oczywiste, że skoro OBCY zajmują się dziećmi i nie pracują
zawodowo gdzie indziej, to im się płaci i im się nalezy na/za wychowanie
dzieci, a rodzicom biologicznym nie??

Posiadanie dzieci i opieka nad nimi to cięzka PRACA DLA DOBRA NARODU, wcale
nie gorsza niż wszelka inna. ba, wręcz nieporównywalnie ważniejsza. A nasze
państwo, co tu dużo móic, prowadzi politykę eksterminacji narodu,
utrudniając życie rodzicom WSZYSTKICH dzieci. Uważam, ze jest to polityka
celowa - nie trzeba wojny ani okupacji, żadnych siłowych działań, żeby w
ten sposób zniknął polski naród. I znika. 2 mln młodych wyjechało, dzieci
coraz mniej, a te, co są, znienawidzą Polskę i też wyjada jak tylko dorosną
na tyle... To nie jest rząd Polaków, tylko obcych sił.

2. Data: 2014-03-21 10:07:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-21 00:35, Ikselka pisze:

> [...]
> jedna może pracować - a potrzeby takich rodzin są niepomiernie większe i

Niesłychane! Niesłychane! Kto to spędził długie wieczory, pieczołowicie
tłumacząc to Ikselce - ikka? iusr? Gratuluję!

Ewa

3. Data: 2014-03-21 10:52:53

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03/21/2014 10:07 AM, FEniks wrote:

> Niesłychane! Niesłychane! Kto to spędził długie wieczory, pieczołowicie
> tłumacząc to Ikselce - ikka? iusr? Gratuluję!
>
> Ewa

mówiłam, że jestem aniołem :D:D:D

;)

4. Data: 2014-03-21 11:15:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-21 10:52, ikka pisze:

> mówiłam, że jestem aniołem :D:D:D

W dodatku z pedagogicznym zacięciem. ;)

PS: Dzięki, że ściągnęłaś crossa, bo ja jak zwykle za szybko wysłałam.

Ewa

5. Data: 2014-03-21 14:28:36

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03/21/2014 11:15 AM, FEniks wrote:

> W dodatku z pedagogicznym zacięciem. ;)

co prawda to prawda:)

> PS: Dzięki, że ściągnęłaś crossa, bo ja jak zwykle za szybko wysłałam.
>
> Ewa

np :)

6. Data: 2014-03-21 14:46:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W dodatku z pedagogicznym zacięciem. ;)
>
> PS: Dzięki, że ściągnęłaś crossa, bo ja jak zwykle za szybko wysłałam.

Politykom mówimy głośne i zdecydowane Bóg zapłać.
A aniołom już niekoniecznie.

7. Data: 2014-03-21 14:52:06

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03/21/2014 02:46 PM, Qrczak wrote:
> Dnia 2014-03-21 11:15, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Politykom mówimy głośne i zdecydowane Bóg zapłać.
> A aniołom już niekoniecznie.

ufff.... jak dobrze, że tylko politykom...
jeszcze by mi zapłacił... a wiadomo, że łaska pańska na pstrym...
no, wiadomo

;)

8. Data: 2014-03-22 01:18:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Mar 2014 10:07:26 +0100, FEniks napisał(a):

> Niesłychane! Niesłychane! Kto to spędził długie wieczory, pieczołowicie
> tłumacząc to Ikselce - ikka? iusr? Gratuluję!
>
> Ewa

Smieszna jesteś.

9. Data: 2014-03-22 01:31:37

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak kleruś rząda rodzenia niepełnosprawnych to chcieliście z Chironem im wózki
zabierać, a jak PO robi to samo to nagle skandal. Żygać już od tej obłudy się chce.

10. Data: 2014-03-22 09:47:02

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smieszna jesteś.

Jeśli niepełnosprawne dziecko posiada oboje rodziców, to oboje mogą się nim
zajmować. I oboje mogą pracować na różne zmiany.
Nie liczyć na innych. Liczyć na siebie.

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

Kolonko forever!
Prognoza dla globcia :-]
smutno smutniej Jasmine
Jak to możliwe?