Bydlakowate żyjątka :-(

1. Data: 2002-08-26 07:48:14

Temat: Bydlakowate żyjątka :-(
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sporo dziur coś mi narobiło w mojej części globu. ;-(
Dziury duże, o średnicy ok 7 cm.
Co to za draństwo???? Jak to pogonić???
Nornica to chyba nie jest bo nornica to małe bydlątko, no to gdzieżby takie
otwory produkowała?

I jeszcze drugie: spotkałem oko w oko taką gąsiennicę - z 10 cm długa, 1 cm
średnicy, ciemnopomarańczowa, obrzydliwa!!. Od czego ona jest????
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2002-08-26 09:29:43

Temat: Re: Bydlakowate żyjątka :-(
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezelio robia tez kpce - duze ,a le jakby bardziej plaskie niz kopce
kretow - to moga byc karczowniki (podgryzaja korzene roslin, nawet krzewow i
drzewek), a moze po prostu chomiki?
pik
PS. z opisu Twojego sadzac to gasienica slicznosci!

3. Data: 2002-08-26 10:07:54

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:akcs4i$a2d$1@news.lublin.pl...
> Jezelio robia tez kpce - duze ,a le jakby bardziej plaskie niz kopce
> kretow - to moga byc karczowniki (podgryzaja korzene roslin, nawet krzewow
> drzewek),
Gdyby były jakiekolwiek kopce to pewnie podejrzewałbym krety (bez subtelnego
rozróżniania płaskie - nie płaskie). Tymczasem są to tylko spore dziury w
ziemi! :-((((

a moze po prostu chomiki?
A skąd by sie to wzięło???? :-(((

> PS. z opisu Twojego sadzac to gasienica slicznosci!
Wielkiej śliczności! Szczególnie oczy! :-))
Rozumiem jednak, ze gąsiennica to jakieś stadium do owada.
A jakiż to bzykacz wielki musi być z takiego dziesięciocentymetrowego
klucha!
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2002-08-26 11:15:58

Temat: Re: Bydlakowate żyj?tka :-(
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2002 12:07:54 +0200, "Janusz Czapski"
<j...@p...pl> wrote:

>Wielkiej śliczności! Szczególnie oczy! :-))
>Rozumiem jednak, ze gąsiennica to jakieś stadium do owada.
>A jakiż to bzykacz wielki musi być z takiego dziesięciocentymetrowego
>klucha!

Ciekawe, czy to taka gąsienica, co sobie wygryza dziury w pniu
drzewka i potem drzewko się łamie? I czy wygryza w winoroślach? I
czy jest sama, czy z koleżankami?
No, no, 1 cm średnicy to nie przelewki...

Pozdrawiam,

stroskana Anula :-(

5. Data: 2002-08-26 11:38:43

Temat: Re: Bydlakowate ĹźyjÂątka :-(
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe, czy to taka gąsienica, co sobie wygryza dziury w pniu
> drzewka i potem drzewko się łamie?
A są takie????
I czy wygryza w winoroślach?
Nie zauważyłem
I> czy jest sama, czy z koleżankami?
Też nie zauważyłem. Samotna jedna ona była!
> No, no, 1 cm średnicy to nie przelewki...
Dlatego pytałem...
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2002-08-26 11:39:47

Od: " Natalia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> Co to za draństwo???? Jak to pogonić???
> Nornica to chyba nie jest bo nornica to małe bydlątko, no to gdzieżby takie

Wiesz, tam mieszka cała rodzina, potrzebują większego metrażu..

> I jeszcze drugie: spotkałem oko w oko taką gąsiennicę - z 10 cm długa, 1 cm
> średnicy, ciemnopomarańczowa, obrzydliwa!!. Od czego ona jest????

Taką ? http://www.republika.pl/bangr/1_4.jpg
Jeśli tak, to to zmierzchnica trupia główka. A jeśli nie, to nie wiem :-)

Pozdrowienia
Natalia

7. Data: 2002-08-26 12:29:23

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Natalia" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Wiesz, tam mieszka cała rodzina, potrzebują większego metrażu..
Chyba jednak pod ziemią.....
Co?? one wychodzą wielką kupą przeciskając się wspólnie przez jeden
otwór??? Takie tłoczne hobby mają???

> Taką ? http://www.republika.pl/bangr/1_4.jpg
> Jeśli tak, to to zmierzchnica trupia główka. A jeśli nie, to nie wiem :-)
To na zdjęciu jest żółte. A tamta była bardzo ciemnopomarańczowa!
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2002-08-26 16:45:45

Od: "Piotr Kalinowski" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cm
> średnicy, ciemnopomarańczowa, obrzydliwa!!. Od czego ona jest????

A Alien 1-4 ogladaliscie ?

Piotr Kalinowski

9. Data: 2002-08-27 06:27:28

Temat: Re: Bydlakowate ĹĽyjÂ?tka :-(
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2002 13:38:43 +0200, "Janusz Czapski"
<j...@p...pl> wrote:

>A są takie????

Są, sprawdziłam, np. trociniarka czerwica
(i_nie_wiem_co_jeszcze), zobacz czy to tak wyglądało:
http://cgi.ukmoths.force9.co.uk/show.php?id=1174
Szkoda że nie wąchałeś jej :-) Tu piszą, że "capi", jak powiadają
znajomi górale.
Podobno dziury w drewnie robi takie, że palec włożysz. Ale nie ma
co się martwić, winorośla odbiją od korzeni :-))))

Pozdrawiam, Anula :-)

10. Data: 2002-08-27 08:20:52

Temat: Re: Bydlakowate ĹĽyj�¹tka :-(
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> <j...@p...pl> wrote:
> Są, sprawdziłam, np. trociniarka czerwica
> (i_nie_wiem_co_jeszcze), zobacz czy to tak wyglądało:

No kurczę! To dokładnie to bydlę!!! :-((((( Skąd to się u mnie wzięło??
A jeszcze, kretyn kompletny, zamiast poddać bydlaka skutecznej anihilacji,
to litościwie ją na patyczku za płot przeniosłem i życiem darowałem :-(((((
Pozdrawiam ;-)
Janusz

Pomocy!!! zerwana kora z sosny
ogrodki dzialkowe