Bylo:Anioł...ale trudny -ale mam schemat

1. Data: 2005-06-06 07:12:29

Temat: Bylo:Anioł...ale trudny -ale mam schemat
Od: "AK" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam schemat do wymarzonego anioła mojej cioci :) (pisałam jakiś czas
temu - postać pochylona nad świetlistą kulą) Nie wiem czy Wam sie spodoba -
zrobię zdjęcie jak już wyhaftuję. Schemat w pcstitchu - moge podesłać na
priv gdyby kogoś interesował :)
Mam tylko pytanie do zaawansowanych - czy kontury zaznaczyć wszystkie
jednym kolorem? Chciałabym, żeby wyszło ładnie i pomyślałam o różnych
kolorach - ciemniejszym niebieskim skrzydła i szatę, jakiś "ciałowy" do
dłoni i twarzy itd. ale nie wiem. Wydaje mi się, że jak zrobię wszystko
czarnym to będzie taki mroczny...a ma być jasny i ciepły...
Aga

2. Data: 2005-06-06 07:57:08

Temat: Re: Bylo:Anioł...ale trudny -ale mam schemat
Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:d80ta0$s78$1@nemesis.news.tpi.pl,
ktoś podpisujący się AK chciał powiedzieć, że:
> [...]
> do dłoni i twarzy itd. ale nie wiem. Wydaje mi się, że jak zrobię
> wszystko czarnym to będzie taki mroczny...a ma być jasny i ciepły...

Jak najbardziej kontury mogą być różnokolorowe. Nie wszędzie pasują czarne -
szczególni właśnie w obrazkach, które mają być lekkie, jasne :)
Poza tym to Twój wzór - więc i Twoje poczucie jak może i jak powinno być
:):) Zdaj się na to :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

3. Data: 2005-06-12 15:36:31

Od: "Munia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super będzie wygladać jeśli ciało skonturujesz ciemniejszym cielistym a inne
elementy odpowiadajacymi kolorami.Konturówka świetnie podkreśla plasyczność
pracy.

[szydełko] 60 serwetek
do szydełkowiczek- free kwiatki
[xxxx] art noveau poszukiwane