Szukam rabarbaru

41. Data: 2002-09-09 05:39:06

Temat: Re: Szukam rabarbaru
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in
news:m1elc6aihu.fsf@sapijaszko.net:

> A tfu, u nas, na szczęście, nie ma stadionu dziesięciolecia...

Jakby zlozyc do kupy Niskie Laki i Dworzec na Swiebodzkim (tak ostatnio
slyszalam :-), to jakas namiastka z tego by wyszla...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

42. Data: 2002-09-09 07:39:39

Temat: Re: Było: Szukam rabarbaru, Jest: Giganty
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 08 Sep 2002 01:10:23 GMT, "Michal Misiurewicz"
<m...@i...rr.com> wrote:

>Po obejrzeniu roznych zdjec i poczytaniu opisow dochodze do wniosku,
>ze to raczej Setaria glauca (wlosnica sina). W roznych jezykach setaria bywa
>nazywana lisim ogonem, co brzmi ladnie po hiszpansku (cola de zorro).

Dopiero na stare lata odkryłam, że Zorro to lis, jakoś w
dzieciństwie nikt mnie nie uświadomił w kwestii mojego idola :-))
O rety, Michale, czuję że przysporzyłam Ci niechcący roboty :-)
Nie rozpoznaję gatunków traw, tylko wydawało mi się, że wyczyniec
nie ma tak bardzo widocznych kłosków (czy jak się to tam zwie)
jak włośnica, to wszystko.
Z dawna pamiętam, że możliwe jest rozpoznawanie traw nie
kwitnących nawet, po właściwościach uszek, pochwy i języczka :-))
Nestety, nie rozwinęłam tej umiejętności.

Pozdrawiam, Anula :-)

43. Data: 2002-09-09 13:34:36

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Anula" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> O rety, Michale, czuję że przysporzyłam Ci niechcący roboty :-)

Ciekawa robota.

> Z dawna pamiętam, że możliwe jest rozpoznawanie traw nie
> kwitnących nawet, po właściwościach uszek, pochwy i języczka :-))

Jestes pewna, ze chodzi o trawy? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

44. Data: 2002-09-10 12:05:57

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Jakby zlozyc do kupy Niskie Laki i Dworzec na Swiebodzkim (tak
> ostatnio slyszalam :-), to jakas namiastka z tego by wyszla...

I teren pomiędzy? :->

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz bokserowi w Hollywood
Bok (mimo jego woli) chudł.

45. Data: 2002-09-10 12:11:51

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Anula <a...@p...onet.pl> writes:

> Z dawna pamiętam, że możliwe jest rozpoznawanie traw nie kwitnących
> nawet, po właściwościach uszek, pochwy i języczka :-))

Tylko traw!? Hmmm... :->

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
błonia miejscem są krecich urodzin
oraz myśli szalonych wśród godzin

46. Data: 2002-09-11 07:26:04

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sep 2002 14:11:51 +0200, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> wrote:

>Tylko traw!? Hmmm... :->

No nie rozumiem Was obu, a o czym jeszcze mowimy???
Pamietam że np. stokłosa w odróżnieniu od wielu innych ma pochwę
zrośniętą, a perz ma długi języczek i włochate uszka, czy jakoś
tak...

Pozdrawiam, Anula :-)

47. Data: 2002-09-11 10:58:22

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Anula <a...@p...onet.pl> writes:

> No nie rozumiem Was obu, a o czym jeszcze mowimy???

:-))

> Pamietam że np. stokłosa w odróżnieniu od wielu innych ma pochwę
> zrośniętą,

To pewnie jakaś Anita[1] musiała być, a nie Stokłosa...

> a perz ma długi języczek i włochate uszka, czy jakoś tak...

A ten opis to raczej do jakiegoś diabełka pasuje, ot, choćby takiego
Meffa :-))

Pozdrawiam,
Grzesiek

[1] ,,Dłoń Meffa! Dłoń Meffa! Dłoń... Wydawało mu się, że zwariował,
nagłym szarpnięciem zdarł kołdrę i zapalił światło. Taka rzecz nie
może zdarzyć się mężczyźnie nawet we śnie...'' -- kto zgadnie z czego
to?
--
Stanisławie, co mieszka w Lipawie,
Cnotę ukradł pan Wit na zabawie.