przesadzanie clematisów

41. Data: 2003-07-05 09:15:20

Temat: Re: Było: przesadzanie clematisów, Jest: Panowie z kosiarkami
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in
news:be2a0s$hsq$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> 5 pojedynczcyh sztuk. Żeby uniknąć kosiarki, zostały otoczone (każdy)
> czterema palikami ze stali zbrojeniowej, przy czym każdy palik miał na
> górze "zebrę" wykonaną z taśmy izolacyjnej w różnych kolorach. Całość
> taka sliczna, że aż się w oczach ćmiło. Skończyło się to tak, że
> zerwałam całą darń, dosadziłam jeszcze krzaczki, wysypałam korą i
> wyrwałam paliki. No, ale teraz musze zabezpieczyć brzeg kory i to, co
> przy nim rośnie. Czyli wkopać brukowce przeniesione skądinąd (ciężary
> do noszenia wcale niemałe). Ci faceci!:-)))))

Amen :-)
U mnie prety zbrojeniowe stojš i jeszcze beda dlugo staly :-)
Chociazby dlatego, ze kosiarka najezdzajac na taki pret robi
charakterystyczne 'ping' (aparat, k-ry robi ping !) i wybudza mojego st..
Kol. Malzonka z zachwytu nad niebiem, ziemia, wszechswiatem, posiadanymi w
lodowce puszkami piwa czy o czym tam jeszcze ten moj polowek duma...
A wysypana kora rabata nie jest wystarczajaco odgraniczona od reszty
swiata, czego dowodem moze byc krwisty karlowy berberys, deko
przeformatowany ostatnio...
Pozdrowienia - Ewa Sz. z zaciekawieniem obserwujaca zjawisko :-)

42. Data: 2003-07-05 09:37:51

Temat: Re: przesadzanie clematisów
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Arktyczna?:)
>
> Pozdrawia boletus

Musi tak :-). W każdym razie często tak myślę :-).

Z pozdrowieniami, Maria

43. Data: 2003-07-05 15:28:41

Temat: Odp: przesadzanie clematisów
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:be65vt$r7k$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Musi tak :-). W każdym razie często tak myślę :-).

U nas nie było wcale różowo nawet -29 było tej zimy. Brrr.. aż dreszczy
dostałam na wspomienie tych mrozów:-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

44. Data: 2003-07-05 16:44:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> [...]
> A wysypana kora rabata nie jest wystarczajaco odgraniczona od reszty
> swiata, czego dowodem moze byc krwisty karlowy berberys, deko

Czy chcesz zasugerować, że na granicy kory należałoby wbić rząd prętów
zbrojeniowych (fi 8 czy 12)? Wizja mało pociągająca - ale jakie byłoby to
skuteczne! :-)))))

Pozdrawiam, Basia.

45. Data: 2003-07-05 17:00:10

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:be6vli$97l$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
>
> Czy chcesz zasugerować, że na granicy kory należałoby wbić rząd prętów
> zbrojeniowych (fi 8 czy 12)? Wizja mało pociągająca - ale jakie byłoby to

Panowie! Koszenie z głowy!
Ta dyskusja swiadczy o tym, że Panie wolą to robić same. No to nie możemy
ich tej przyjemnosci pozbawiać! :-)))
A ile stali się zaoszczędzi :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

46. Data: 2003-07-05 17:30:56

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Czy chcesz zasugerować, że na granicy kory należałoby wbić rząd prętów
> zbrojeniowych (fi 8 czy 12)? Wizja mało pociągająca - ale jakie byłoby to
> skuteczne! :-)))))

Na granicy kory mozgowej? To by bylo nadzwyczaj skuteczne :-(((

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

47. Data: 2003-07-05 20:36:02

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:be707b$bdj$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz
Czapski<j...@t...pl> napisał(a):

> Panowie! Koszenie z głowy!
> Ta dyskusja swiadczy o tym, że Panie wolą to robić same. No to nie
> możemy ich tej przyjemnosci pozbawiać! :-)))

Hejka. Ja też dzisiaj rozjechałem kosiarką rojnika i usłyszałem kilka
miłych słów od żony. :-( Ponieważ jestem człowiekiem kompromisu ;-) umówiłem
się, że od tej pory ja koszę najdalej do 50 cm. od brzegu trawnika a resztę
nożycami ręcznymi wycina żona. :-)
Pozdrawiam kompromisowo Ja...cki
P.S. Pań nie możemy pozbawiać żadnych przyjemności. :-)

48. Data: 2003-07-06 07:54:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
umówiłem
> się, że od tej pory ja koszę najdalej do 50 cm. od brzegu trawnika a

Ukłony i wyrazy współczucia dla żony. Duchowo i telepatycznie pocieszam po
stracie rojnika:-)
Nie wspominając o cięciu ręcznymi nożycami...

Pozdrawiam, Basia.

49. Data: 2003-07-06 08:27:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:be8kr0$qkt$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> stracie rojnika:-)
> Nie wspominając o cięciu ręcznymi nożycami...

Dołączam się :-). Przy okazji jestem zawiedziona bo już myslałam, że panowie
pisujący na ogrody kosza tylko trawę ;-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

50. Data: 2003-07-06 10:07:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dołączam się :-). Przy okazji jestem zawiedziona bo już myslałam, że
panowie
> pisujący na ogrody kosza tylko trawę ;-)
> --
> Pozdrawiam, Kaśka

Czyżby mecz - baby kontra chłopy - rozpoczęty?:)

Pozdrawia boletus

rolnica-czym to zwalczac?
rolnica-czym to zwalczac?
jak sie nazywa takie drzewko...