Było sobie kłamstwo

1. Data: 2015-11-15 13:06:32

Temat: Było sobie kłamstwo
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

...taki film przez przypadek wczoraj obejrzałem.
Może nie najwyższych lotów, ale fajnie pokazany mechanizm powstania religii.
Ciekawy pomysł na świat bez kłamstwa, potencjał trochę niewykorzystany,
ale fajnie się ogląda i sporo zabawnych momentów.

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2015-11-15 14:00:10

Temat: Re: Było sobie kłamstwo
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

hm... ? http://www.cda.pl/video/111526a8

3. Data: 2015-11-15 14:18:17

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-15 o 14:00, Pszemol pisze:
> "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> wrote in message
>
> hm... ? http://www.cda.pl/video/111526a8

Tak, to to.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2015-11-15 16:32:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 listopada 2015 14:18:16 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Tak, to to.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Teraz widzisz normalnie ćwoku?

5. Data: 2015-11-15 16:34:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 listopada 2015 14:00:04 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> wrote in message
>
> hm... ? http://www.cda.pl/video/111526a8

REWOLUCJA ATEISTYCZNA W POLSCE

Wiele razy pisaliśmy o postępach ateizacji i sekulryzacji w Polsce, ale dopiero
ostatnio porównaliśmy tempo tych zmian z podobnymi procesami w USA ostatnich 20 lat i
w Europie Zachodniej ostatniego półwiecza, gdy wiarę porzuciła połowa lub wręcz
większość mieszkańców naszego kontynentu. Ku naszemu zaskoczeniu okazało się, że w
ostatniej dekadzie sekularyzacja i ateizacja postępowały w Polsce ponad dwukrotnie
szybciej niż na Zachodzie. To prawdziwa rewolucja; wcale nie pełzająca. Że rewolucja
ateistyczna rzeczywiście dokonuje się w Polsce, Andrzej Dominiczak przekonuje
sceptyczną koleżankę, racjonalistkę, Kaję Bryx. W rewolucję ateistyczną warto
uwierzyć!, bo wiara w nią ma racjonalne podstawy, a bez niej rewolucja może wygasnąć
zbyt wcześnie, by radykalnie zmienić świat, w którym żyjemy.

http://www.humanizm.net.pl/thpol.htm

6. Data: 2015-11-15 16:43:59

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-15 o 16:32, glob pisze:

> Teraz widzisz normalnie ćwoku?

Tak pokemonie.

Cieszę się, że wróciłeś do zdrowia.
Piotr

7. Data: 2015-11-15 16:49:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 listopada 2015 16:44:04 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Tak pokemonie.
>
> Cieszę się, że wróciłeś do zdrowia.
> Piotr

Wersja mobilna nie cytuje, ale łatwiejsza w obsłudze, wersja komputerowa jak widać
działa, chociaż kiedyś były problemy.

Konflikt
Mikro-agresja
Świetny cytat z Dawkinsa