Re: CHAT - propozycja

1. Data: 2004-04-20 10:57:03

Temat: Re: CHAT - propozycja
Od: "PiotrB." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 kwietnia 2004, elli6 w
<2...@k...test.onet.p
l> napisał(a):

> ja zdecydowanie jestem za Von Braunem na czacie.

ja też
MZ ciekawy mógłby być też czat z nonnocere, memą (zawodowcy), zresztą
z całą resztą stałych bywalców też. Wiele tu interesujących osób.
Proponuję 100 pytań do ..., albo niech wybraniec wybierze sobie
jakiś konkretny dowolny temat.
Miejmy nadzieję, ze ktoś się zgodzi i dojdzie to do skutku. :)

--
PiotrB.

1. Data: 2004-04-20 11:34:18

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrB." <n...@n...pl> napisał w
wiadomości news:10811504606.20040420125703@home.PiotrB.pl...

> [...]
> jakiś konkretny dowolny temat.
> Miejmy nadzieję, ze ktoś się zgodzi i dojdzie to do skutku. :)

Jak ktoś chce ze mną pogadać. To jestem na czacie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-04-20 12:22:36

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Jak ktoś chce ze mną pogadać. To jestem na czacie :)

No to już po. Program pt."100 pytań do PD" odbył się. W trakcie programu
zadano 0 pytań i uzyskano 0 odpowiedzi. Kto następny ? :)

Na post pozbóju zaprosił
P.D.

Re: Co z tym zrobić? POMOCY !!! :(
piszcie sensownie, albo wogóle nie piszcie
Re: czemu nie można cały czas być szczęśliwym?
Re: brzydkie kobiety - jak odszukać mądrość w głupocie
Do Panów Bluzgacza i Kominka