CHOROBY i nazwy roślin - IDENTYFIKACJA nazw roślin i chorób na podstawie zdjęć.

1. Data: 2005-10-22 10:05:32

Temat: CHOROBY i nazwy roślin - IDENTYFIKACJA nazw roślin i chorób na podstawie zdjęć.
Od: "MX" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są już chętne osoby z naszego FORUM do indentyfikacji chorób naszych
roślinek na Forum:
Jak macie jakieś problemy z chorobą lub nazwą roślin można wrzucić zdjęcia
na nasz serwer jak ktoś nie ma takiej możliwości :-) i zadać pytania.

http://FORUMOGRODNICZE.info

Najlepiej zdjęcia roślin dodawać i tego typu pytania w poniższej sekcji
FORUM:

==============================
Diagnostyka roślin, ocena wizualna chorób, roślin - fotografie
==============================

Na pewno nie pozostaniecie bez odpowiedzi..
Pozdrawiam Moderator forum.

2. Data: 2005-10-22 15:45:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://FORUMOGRODNICZE.info

> Na pewno nie pozostaniecie bez odpowiedzi..

Ze dwadzieścia odmian liliowców - rozpoznacie?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-10-22 16:40:02

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:04bd.0000010b.435a5e89@newsgate.onet.pl...

> Ze dwadzieścia odmian liliowców - rozpoznacie?

No i wreszcie ktoś mi będzie potrafił moje marzanki nazwać, goździki tez wam
chętnie podeślę. :))

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2005-10-22 17:57:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Oct 2005 18:40:02 +0200, Katarzyna Tkaczyk
napisał(a):

> [...]
> wiadomości news:04bd.0000010b.435a5e89@newsgate.onet.pl...

> No i wreszcie ktoś mi będzie potrafił moje marzanki nazwać, goździki tez wam

Dorzucę trochę irysów bródkowych i kilak róż okrywowych.
No i ze 20 bodziszków;D

Marta

5. Data: 2005-10-23 10:40:00

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MX" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

> Na pewno nie pozostaniecie bez odpowiedzi..
> Pozdrawiam Moderator forum.

Ha, jak na razie odpowiedzi na moje pytanka nie ma :(((

Pozdrawiam
Kaśka

6. Data: 2005-10-23 11:26:29

Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha, jak na razie odpowiedzi na moje pytanka nie ma :(((
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Po co robić sobie jaja, może ktoś skorzysta z propozycji.
Wiadomo,że nikt nie jest w stanie określić na podstawie zdjęć,
tysięcy nazw odmianowych.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-10-23 13:15:25

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzanb" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Po co robić sobie jaja, może ktoś skorzysta z propozycji.

Po to sobie robię, żeby nauczć kogoś pokory.

> Wiadomo,że nikt nie jest w stanie określić na podstawie zdjęć,
> tysięcy nazw odmianowych.

Oczywiście, ja nie jestem w stanie, a na goźdzkach nawet Ewa Sz. wymięka,
ale się do tego przyznaje....

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2005-10-23 17:13:48

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Po to sobie robię, żeby nauczć kogoś pokory.

> Oczywiście, ja nie jestem w stanie, a na goźdzkach nawet Ewa Sz. wymięka,
> [...]
Dlaczego musisz uczyć pokory człowieka, który nie obiecuje nic innego poza
tym, iż nikt nie zostanie bez odpowiedzi? Czy w tym jest coś złego? Nie ma
ani słowa obietnicy o tym, że w odpowiedzi napewno będzie podana nazwa
identyfikująca roślinę.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

9. Data: 2005-10-23 18:37:40

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tym, iż nikt nie zostanie bez odpowiedzi? Czy w tym jest coś złego? Nie ma
> ani słowa obietnicy o tym, że w odpowiedzi napewno będzie podana nazwa

Wejdź tam na forum i pocztaj sobie rozmowę o miodunce, będziesz wiedział
dlaczego chcę nauczyć.
Przykro mi ale zarozumialstwa u ludzi nie lubię.

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2005-10-23 20:31:40

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Oct 2005 20:37:40 +0200, Katarzyna Tkaczyk
napisał(a):

> Wejdź tam na forum i pocztaj sobie rozmowę o miodunce, będziesz wiedział
> dlaczego chcę nauczyć.
> Przykro mi ale zarozumialstwa u ludzi nie lubię.

I jak ludzi wprowadza się w błąd:(

Marta

jak u Was z orzechami laskowymi ?
wrzosce kwitna