CIECIE I RESZTA

1. Data: 2008-05-16 04:52:53

Temat: CIECIE I RESZTA
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy cieciem nie byłem, ale nie wstydziłem się pracy fizycznej. Po
odświeżeniu Solidurności po wojnie Jeruzalemsko - polskiej
wysprzątałem centrum Nieporętu kosztem własnego czasu i czasu moich
synów, swoimi maszynami, z refundacją paliwa przez Urząd Gminy. Od
tego zaczęło się przekształcanie tego Centrum, choć nie ja to robiłem
- efekty ocziewidne.
Teraz w miarę sił i środków pomagam na terenie szkolnym mając w
lecie skoszona trawę na kompost a jesienia liście, ale nie jest to
najważniejsze - zaczyna pięknie być wokół, także dzięki mojemu
udziałowi. Ważne, by polskie dzieci były chowane w coraz piękniejszym
miejscu - pozbawionym tumiwisizmu, aby dostały odskocznię do
piękniejszego i dobrego życia.

Aby należeć do inteligencji trzeba co najmniej przez trzy do pięciu
pokoleń być wykształciuchem. Aspiranci i aspirantki są na tej grupie.
Jak daleko im do inteligencji - widać na kuchni i innych grupach,
słoma w butach.
Oczywiście - są wyjątki, jednostki wybitnie zdolne, talenty, czasem
geniusze, ci - nie nie kalając się brakiem kultury wskakują jednym
susem do inteligenckiej niszy.

Ja nie muszę. Moją niszę osiąga się nie tylko przez inteligencję,
ale przez czyny szlachetne lub walkę zbrojną dla Ojczyzny.
Albo przez urodzenie. Jak widać - nie jest to sprawa majątku.

2. Data: 2008-05-16 05:38:43

Temat: Re: CIECIE I RESZTA
Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

googlegroups.com...
[...]

no ok. ale co w związku z tym?
chcesz przekazać nam jakieś przesłanie?
czy uważasz, że nalezą ci się jakieś względy, szacunek albo ukłony?

3. Data: 2008-05-16 05:55:31

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:57b7dbc9-1ae0-423b-990b-f3e7a37e2837@
> [...]
>
> no ok. ale co w związku z tym?
> chcesz przekazać nam jakieś przesłanie?
> czy uważasz, że nalezą ci się jakieś względy, szacunek albo ukłony?

NIE. SAM DBAM O SWOJE SPRAWY.

4. Data: 2008-05-16 06:36:26

Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
> [...]
>
> no ok. ale co w związku z tym?
> chcesz przekazać nam jakieś przesłanie?
> czy uważasz, że nalezą ci się jakieś względy, szacunek albo ukłony?

o jakie sprawy?
czy możesz jakoś nawiązać do swojej wcześniejszej wypowiedzi
i moich zapytań do niej?

5. Data: 2008-05-16 07:44:43

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"newscast" <n...@p...fm> wrote in message

> [...]
>
> NIE. SAM DBAM O SWOJE SPRAWY.
>
> o jakie sprawy?
> czy możesz jakoś nawiązać do swojej wcześniejszej wypowiedzi

Po co? To tylko opis pewnej sytuacji.

6. Data: 2008-05-16 08:20:57

Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał w wiadomości

> "newscast" <n...@p...fm> wrote in message

.googlegroups.com...
2g2000hsn.googlegroups.com...

> Po co? To tylko opis pewnej sytuacji.

widzę przecież, że opis, ale myślałem że z jakimś sensem,
więc żeby coś nie przekręcić zapytałem autora,
dziwny jakiś jesteś, najpierw piszesz jaki to jesteś świetny,
bo nie byłeś nigdy cieciem i skosiłeś trawę dla ojczyzny
i zajmujesz dzięki temu swoją niszę społeczną,
w dodatku nabyłeś jakoś wiedzę o inteligencji i masz się za eksperta od
niej,
a jak przyjdzie co do czego, to nic nie masz do powiedzenia

8. Data: 2008-05-16 09:19:15

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niej,
> a jak przyjdzie co do czego, to nic nie masz do powiedzenia

Cieciom i wyksztaciuchom trzeba tłumaczyć, ale mi się nie chce.
Każdy mój post ma adresata, -ów, a ci czytają ze zrozumieniem.

9. Data: 2008-05-16 09:25:09

Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Cieciom i wyksztaciuchom trzeba tłumaczyć, ale mi się nie chce.
> Każdy mój post ma adresata, -ów, a ci czytają ze zrozumieniem.

no to czemu do nich nie piszesz tylko tutaj?
adresuj raczej na inteligenckie niszowe kółko rolnicze dla nie chcących,
bo tutaj to co najwyżej pierdolisz jakieś bzdury
i to niezbyt inteligentne jak na eksperta

10. Data: 2008-05-16 09:28:54

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo tutaj to co najwyżej pierdolisz jakieś bzdury
> i to niezbyt inteligentne jak na eksperta

Napisz jakiś podręcznik dla ekspertów - pewnie sami nie wiedzą, co mówią.

słońce peru
słońce peru
ZNOWU...
W...