CIECIE I RESZTA

11. Data: 2008-05-16 09:38:01

Temat: Re: CIECIE I RESZTA
Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał w wiadomości
news:g0jkho$j6t$2@nemesis.news.neostrada.pl...

> Napisz jakiś podręcznik dla ekspertów - pewnie sami nie wiedzą, co mówią.

nie chce ci się argumentować swoich niszowych teorii,
ale pyskujesz z zapałem,
coś mi się widzi, że inteligencja uderzyła ci chyba do głowy

12. Data: 2008-05-16 09:45:25

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"newscast" <n...@p...fm> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał w wiadomości

> nie chce ci się argumentować swoich niszowych teorii,
> ale pyskujesz z zapałem,
> coś mi się widzi, że inteligencja uderzyła ci chyba do głowy

Nic mi nie uderza, ale stosuję totalna olewkę takich, co to do okrętu
piszczą: PŁYNIEMY !!!

13. Data: 2008-05-16 09:56:00

Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> "newscast" <n...@p...fm> wrote in message

> Nic mi nie uderza, ale stosuję totalna olewkę takich, co to do okrętu
> piszczą: PŁYNIEMY !!!

stawiasz rzeczywiście bardzo prawdopodobne warunki powodzenia swojej olewki,
okrętów tutaj jeszcze nie spotkałem, ale jak coś to szepnę im słówko o tobie
;)
a piszczały pewnie twoje dzieci i ich rodzicielka,
jak inteligentny tatuś kazał im kosić trawę w gminie za darmoche

14. Data: 2008-05-16 19:38:07

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Maj, 11:19, "Panslavista" <p...@h...com> wrote:
> "newscast" <n...@p...fm> wrote in message

hsh.googlegroups.com...
> [...]
2g2000hsn.googlegroups.com...

> Cieciom i wyksztaciuchom trzeba tłumaczyć, ale mi się nie chce.
> Każdy mój post ma adresata, -ów, a ci czytają ze zrozumieniem.

Kto?

15. Data: 2008-05-17 01:17:35

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Maj, 11:38, "newscast" <n...@p...fm> wrote:

> coś mi się widzi, że inteligencja uderzyła ci chyba do głowy

Wygląda na to, że cieciujesz. Na grupach.

16. Data: 2008-05-17 14:34:52

Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a.googlegroups.com...
On 16 Maj, 11:38, "newscast" <n...@p...fm> wrote:

> coś mi się widzi, że inteligencja uderzyła ci chyba do głowy

Wygląda na to, że cieciujesz. Na grupach.

cóż cie tak dręczy przyjacielu,
że nadal mi odpisujesz w konfliktogennym tonie?
czy jesteś świadom, że określając mnie w tym tonie cieciem,
sam za śmiecia się przedstawiasz,
bo przecież tutejsza inteligencja nie szczędziłaby mi ukłonów?
a może jeno intuicja ci to szepce, lub syn, który dorósł na tyle
żeby takiemu altruiście cudzym kosztem napluć w twarz?

słońce peru
słońce peru
ZNOWU...
W...