CLONAZEPAM

1. Data: 2001-10-28 18:20:55

Temat: CLONAZEPAM
Od: "LadyRed" <l...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od 2 lat biore Clonazepam - najpierw zasypialem po 0,5 mg a teraz juz
doszedlem do 2,5 zeby zasnac po 1h.
Czy to nie jest szkodliwe na jakies funkcje zyciowe...... tak pytam
Kiedys po przeszczepie szpiku bralem przez rok Bunondol - i dobrze mi z tym
bylo bo mialem
GvHD a mnie cholernie bolalo i mowili mi lekarze
ze sie nie odzwyczaje - ktoregos pieknego dnia po prostu go odstawilem i juz
Co z Clonazepamem - przeciez to nie lek-narkotyk tak jak Bunondol, czy
Dolargan - przykladowo.
A nie moge zasnac - z kolei Dormicum jest strasznie drogie - no i mowiac
szczerze tez tak na mnie juz nie dziala :(((((
NIE MOGE SPAC!!!!!!!!!!
POMOCY! Co radzicie????

Oprocz tego biore - ale to juz musze - Sandinum (Cuclosporyne) NEORALa, i
Sterydy w malych ilosciach..... ENCORTON - ale tak
jak pisze - musze bo najchetniej to w pierwszej kolejnosci bym To Gowno
odstawil!!!!!!!

LadyRed
===================
l...@p...ats.pl

2. Data: 2001-10-29 06:48:19

Temat: Re: CLONAZEPAM
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stary, ty juz jestes uzalezniony, jesli bierzesz beznodiazepiny od 2 lat!!!
Przez rok Bunondol! Jeszcze lepiej...
Mysle, ze powinienes skontaktowac sie ze specjalista...

Pozdrawiam,
Adam B.

Użytkownik LadyRed <l...@p...ats.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rhhtv$ih7$...@h...pl...

3. Data: 2001-10-29 18:46:06

Od: "ambe" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stary, jestes najebany od 2 lat ?

kiedys wzielem 3 tabletki i nie pamietam co robilem przez 3 dni .

Wez wogole nie bierz tego

:)) # :))

No , hej

4. Data: 2001-10-29 18:53:49

Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

LadyRed wrote:

> Witam
> Od 2 lat biore Clonazepam - najpierw zasypialem po 0,5 mg a teraz juz
> doszedlem do 2,5 zeby zasnac po 1h.
> Czy to nie jest szkodliwe na jakies funkcje zyciowe...... tak pytam

A że tak się zapytam, brałeś "tak, o" czy pisał go regularnie lekarz?

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

5. Data: 2001-10-29 19:09:28

Od: "LadyRed" <l...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Komsta" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

> A że tak się zapytam, brałeś "tak, o" czy pisał go regularnie lekarz?

Pisal go regularnie lekarz i bralem go wtedy gdy nie moglem zasnac - serio
jestem po przeszczepie
i potrzebuje jakiejs konkretnej rady - o stanie jaki moze on wywolac (ten
lek) biorac go dluzej
A w ogole to nierozumiem ludzi mowiacych - Stary jestes - najebany od 2
lat!!!!!!!
Co to jest
Jak koles wzial 3 tabletki to wiadomo ze zjechal\
Wiec ten koles co pisal w poprzedmim poscie nie wie ze jak sie walnie
gorzale od razu , dla przykladu to zjazd do bazy natychmiastowy, a jak sie
ja pije regularnie to co innego.
Przeciez tak samo jest z lekami.
A Clonazepam nie jest lekiem narkotycznym
Wiele by tutaj pisac - mam doswiadczenie z tymi lekami bo karmili mni nimi
na GvHD jak mnie bolalo.
Po prostu pytam co robic jak sie chce spac a nie mozna.... i juz.
I czy Clonazepam w tak dlugim czasie moze podzialac ubocznie na inne organy
i funkcje ciala.
Dzieki ze Ty konkretnie chociaz pytasz - bo ta powyzsza reszta newsow to
......... uffff
LadyRed
===================
l...@p...ats.pl

6. Data: 2001-10-29 19:11:28

Od: "LadyRed" <l...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ambe" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> Stary, jestes najebany od 2 lat ?

Nie sadze........

> kiedys wzielem 3 tabletki i nie pamietam co robilem przez 3 dni .

To trzeba bylo skonsultowac to z bliskimi

> No , hej

No hej

7. Data: 2001-10-29 19:34:15

Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

LadyRed wrote:

> i potrzebuje jakiejs konkretnej rady - o stanie jaki moze on wywolac (ten
> lek) biorac go dluzej

Stan średnio-silnego uzależnienia, który polega na tym, że trzeba brać
nieco większe dawki, a odstawienie jest bardzo trudne i może zaowocować
totalną bezsennością.

> A w ogole to nierozumiem ludzi mowiacych - Stary jestes - najebany od 2
> lat!!!!!!!
> Jak koles wzial 3 tabletki to wiadomo ze zjechal\

Proszę się nie przejmować, na tej grupie jest pełno
nastolatków-ekspertów-farmako-menów, którzy będą tak pisali.

> A Clonazepam nie jest lekiem narkotycznym

Ale jest lekiem mniej lub bardziej uzależniającym, jak każda pochodna
benzodiazepiny. Tu jest więcej informacji.
http://www.roche.pl/vademecum/rivotril_tabl.html

> Dzieki ze Ty konkretnie chociaz pytasz - bo ta powyzsza reszta newsow to

Nie ma za co. Pytam, bo chcę wiedzieć, jaka jest sytuacja. Jeśli lek
pisał lekarz, to proponuję udać się do niego i przedstawić mu te
wszystkie wątpliwości. On, jako osoba kompetentna i odpowiedzialna za
dotychczasowe leczenie, znająca szczegóły terapii i całą historię
przypadku, zadecyduje co zrobić dalej.

Gdyby lek był natomiast brany samowolnie, doradziłbym to samo, bo
zakrawałoby to na samouzależnienie.

Generalnie -żywy lekarz leczący od początku będzie 1000x bardziej
kompetentnym źródłem informacji, niż grupa dyskusyjna, nawet jeśli
odpisywać tu będą lekarze, czy (jak ja) farmaceuci.

8. Data: 2001-10-29 20:24:29

Od: "LadyRed" <l...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

THX za wszystko!!!!!!

LadyRed
===================
l...@p...ats.pl

9. Data: 2001-10-29 23:00:09

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jest lekiem mniej lub bardziej uzależniającym, jak każda pochodna
> benzodiazepiny. Tu jest więcej informacji.
> http://www.roche.pl/vademecum/rivotril_tabl.html

Dodam jeszcze, że wszystkie pochodne benzodiazepin uzależniają psychicznie,
po odstawieniu nastepuje tzw. efekt z odbicia. Powoduje on, (w skrócie i
prostymi słowami) że mózg "odreagowywuje" okres wytłumienia przez pochodne
bezodiazepin w efekcie czego znowu nie można spać (koszmary itp.). Może to
prowadzić do wpadnięcia w błędne koło: nie moge spać-biore leki,
odstawiam-znowu nie moge spać znowu biorę leki i tak w koło.

Generalnie pochodne benzodiazepin ułatwiaja zaśnięcie, ale sen pod ich
wpływem nie jest "zdrowym" snem. W początkowym okresie przyjmowania
zaburzaja proporcje fazy REM do NON-REM

Stosunek ten wyrównuje się ponownie dopiero po dłuższym okresie przyjmowania
leków.

Po dłuższym stosowaniu leków z tej grupy nie należy ich gwałtownie odstawiać
(nasilenie fazy REM- dłuższe okresy marzeń sennych, wrażenie męczącego i
złego snu)

Uff długie wyszło...

Odstawienie albo zmianę leku najlepiej przekonsultować z odpowiednim
lekarzem specjalistą.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

10. Data: 2001-10-30 00:24:50

Od: "LadyRed" <l...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez dzieki za cenna rade - postaram sie jakos to powoli odstawiac....

LadyRed
l...@p...ats.pl

faq i www
OT
technologia OROS....co to jest...????!!!
apap vs tazamol
tacrolimus (nazwa handlowa Protopic)