CO MYŚLICIE NA TEMAT WEGETARIANIZMU?

1. Data: 2006-04-27 08:20:06

Temat: CO MYŚLICIE NA TEMAT WEGETARIANIZMU?
Od: "KASIA I MONIKA" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEJ CO MYŚLICIE NA TEN TEMAT? BO MY UWAŻAMY ŻE WEGETARIANIZM MA SWOJE PLUSY I
MINUSY DLA NIE KTÓRYCH LUDZI MOŻE BYĆ PIERWSZYM KROKIEM DO ANOREKSJI, ALE NIE
K0NIECZNIE . UWAŻAMY ZE SZCZEGÓLNIE W DZIECIŃSTWIE WEGETARIANIZM JEST WYMYSŁEM
RODZICÓW KTÓRY SZKODZI DZIECIĄ W POPRAWNYM ROZWOJU
CZEKAMY NA WASZE ODPOWIEDZI

2. Data: 2006-04-27 08:43:09

Temat: Re: CO MYŚLICIE NA TEMAT WEGETARIANIZMU?
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA I MONIKA" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3aa3.00000072.44507eb5@newsgate.onet.pl...
> [...]
WYMYSŁEM
> RODZICÓW KTÓRY SZKODZI DZIECIĄ W POPRAWNYM ROZWOJU

Przede wszystkim to jest grupa o gotowaniu a nie o anorektyczkach

a jak macie jakies fajne przepisy wegetariańskei to jue podajciepoprostu

M.

3. Data: 2006-04-27 08:54:44

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA I MONIKA napisał(a):
> UWAŻAMY ZE SZCZEGÓLNIE W DZIECIŃSTWIE WEGETARIANIZM JEST WYMYSŁEM
> RODZICÓW KTÓRY SZKODZI DZIECIĄ W POPRAWNYM ROZWOJU

Jak widac zle wplywa na ortografie.

th (zdziwiona jak w ogole mozna napisac takie slowo ,,dziecią'')

4. Data: 2006-04-27 09:35:27

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

KASIA I MONIKA napisał(a):
> UWAŻAMY ZE SZCZEGÓLNIE W DZIECIŃSTWIE WEGETARIANIZM JEST WYMYSŁEM
> RODZICÓW KTÓRY SZKODZI DZIECIĄ W POPRAWNYM ROZWOJU
> CZEKAMY NA WASZE ODPOWIEDZI

Niech zgadnę, Wasi rodzice zmuszali Was do wegetarianizmu ?

No więc, moim zdaniem białko zwierzęce jest człowiekowi potrzebne i
soją zastąpić się go nie da.
Chyba że ta soja muczy i daje mleko ;-)

--
pozdrawiam pracowo
Ola Żyszkowska

5. Data: 2006-04-27 10:28:29

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak widac zle wplywa na ortografie.
>
> th (zdziwiona jak w ogole mozna napisac takie slowo ,,dziecią'')

O to właśnie dżdżownicy chodziło.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

6. Data: 2006-04-27 10:37:15

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower napisał(a):

> O to właśnie dżdżownicy chodziło.

A to dzdzownica? Bardziej wyglada na lekcje informatyki.

th

7. Data: 2006-04-27 10:40:52

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a) 27/04/2006 12:37:

> A to dzdzownica? Bardziej wyglada na lekcje informatyki.

Też o tym pomyślałam...

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

8. Data: 2006-04-27 10:46:44

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to dzdzownica? Bardziej wyglada na lekcje informatyki.

Może i wygląda, ale na mój nos to nie jest lekcja informatyki. To
prezentacja, że kiedy Panslavista mówił o żydach to jest cicho i mało kto go
opieprza, a gdy napisze się o wegetarianiźmie, dużymi literami i z błędem,
to natychmiast znajdzie się paru chętnych.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

9. Data: 2006-04-27 10:48:17

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower napisał(a):
> [...]
> opieprza, a gdy napisze się o wegetarianiźmie, dużymi literami i z błędem,
> to natychmiast znajdzie się paru chętnych.

Ale ta plaga jest też na innych grupach, przynajmniej na pl.soc.dzieci.
A więc jednak lekcja.

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

10. Data: 2006-04-27 10:51:05

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Jak widac zle wplywa na ortografie.
>
> th (zdziwiona jak w ogole mozna napisac takie slowo ,,dziecią'')

Tak jak macią, może jest jakaś dzieć i wtedy narzędnik będzie
dziecią :O

Najpiękniejszą muzyką przed snem

CZY MOŻNA ŻYWIĆ SIĘ TYLKO OWOCAMI?
Halibut zapiekany na ruszcie
polędwiczki w sosie śmietanowym- właśnie piekę (przepis)
NIE JESTEM...
sałata, pierś z kuraka pieczona