COCA-COLA jako lek ???

11. Data: 2008-08-21 00:54:03

Temat: Re: COCA-COLA jako lek ???
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu wrote:

> www.sfd.pl/coca-cola_i_plukanie_bialka-t423589.html
>
> "....Kwas ortofosforowy zawarty w coli wypłukuje magnez, co może prowadzić
> do skurczy mięśniowych..."

żeby tylko magnez... błyskawicznie znika wapń i cynk. Magnez jeszcze można
uzupełnić, ale osteoporoza to raczej trudniejsza sprawa. Na dodatek
przeżera ścianki żołądka w tempie wprawiającym lekarzy w osłupienie.

12. Data: 2008-08-21 01:39:57

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> żeby tylko magnez... błyskawicznie znika wapń i cynk. Magnez jeszcze można
> uzupełnić, ale osteoporoza to raczej trudniejsza sprawa. Na dodatek
> przeżera ścianki żołądka w tempie wprawiającym lekarzy w osłupienie.

czy mozesz te rewelacyjne twierdzenia o blyskawicznym znikaniu mineralow
tudziez przeżerania scian zoladka, potwierdzic linkami do publikacji naukowych?

Wiesz, bronilem tutaj kiedys wolnosci wypowiedzi, bo uwazam, ze
kazdy czlowiek ma do nich prawo jako obywatel planety Ziemia, ale z
przykroscia zauwazam, ze ty w bezczelny sposob naduzywasz tego naleznego ci
prawa.
Dlatego badz laskaw udokumentowac te twoje twierdzenia w sposob nie budzacy
watpliwosci i uczciwie udowodnij, ze po prostu kolejny raz nie fantazjujesz
i nie klamiesz.

ps. osobiscie mam coraz wiecej watpliwosci odnosnie moralnosci osob
propagujacych tzw. wergetarianizm etyczny.

13. Data: 2008-08-21 01:40:44

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2008-08-21 11:44:09

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff wrote:

> [...]
>
> ps. osobiscie mam coraz wiecej watpliwosci odnosnie moralnosci osob
> propagujacych tzw. wergetarianizm etyczny.

jesteś tchórzem, padlinożercą i potworną szują, ponieważ w połowie jesteś
szakalem a w połowie małpą.

A link to potwierdzenia rewelacji o cocacoli? Jasne, już daję:

http://tiny.pl/kp

GTFO

15. Data: 2008-08-21 13:04:47

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> jesteś tchórzem, padlinożercą i potworną szują, ponieważ w połowie jesteś
> szakalem a w połowie małpą.

no tak, zapomnialem, ze z psychicznie chorymi kanaliami nie dyskutuje sie na
polskich grupach internetowych...

> A link to potwierdzenia rewelacji o cocacoli? Jasne, już daję:
> http://tiny.pl/kp

a to po ktorej diecie przyprawionej narkotykiem taki stopien IQ sie osiaga?

16. Data: 2008-08-21 20:08:36

Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In the darkest hour on Wed, 20 Aug 2008 02:23:21 +0200,
Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> screamed:

> Sprawdzałam. Nie usuwa rdzy. Na skorodowane śruby dobrze dziala ocet.

Sprawdzali też Myth Busters z identycznym jak u Ciebie skutkiem.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
[ 22:08:16 user up 11806 days, 10:03, 1 user, load average: 0.97, 0.10, 0.00 ]

(null cookie; hope that's ok)

17. Data: 2008-08-23 17:45:00

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak, zapomnialem, ze z psychicznie chorymi kanaliami nie dyskutuje sie
> na
> polskich grupach internetowych...
To dlaczego nie dyskutujesz po polsku ?

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

18. Data: 2008-08-23 19:29:49

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> To dlaczego nie dyskutujesz po polsku ?

tak jak odpowiedzial powyzej Tomek T. na moj post to jest po polsku?
Uswiadom mnie, bo moze czegos nie wiem? A tak przy okazji, dlaczego nie
respektujesz zasad ortografii obowiazujacych w j.polskim, panno czepialska?
Tez masz jakies problemy ?

19. Data: 2008-08-23 19:37:17

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uswiadom mnie, bo moze czegos nie wiem?
> A tak przy okazji, dlaczego nie
> respektujesz zasad ortografii obowiazujacych w j.polskim, panno
> czepialska?

Nie po polsku, bo bez ł, ż, ę, ś.
A w jakim słowie nie respektuję (stopka to co innego)?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.reforma.ortografi.w.interia.pl

20. Data: 2008-08-23 19:56:20

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> Nie po polsku, bo bez ł, ż, ę, ś.

nic na to nie poradze - nie mam polskiej klawiatury, a specjalnie nie chce mi
sie uzywaz programu korygujacego, bo rzadko w tej chwili pisze na polskich
grupach.
Zrazil mnie brak umiejetnosci dyskusji, ktory czesto zastepowany jest przez
niewybredne epitety personalne kiedy brakuje argumentow merytorycznych.

> A w jakim słowie nie respektuję (stopka to co innego)?

sprawdz w archiwum swoje posty,... ale ze slownikiem orto. w reku:))

Pozdrawiam.... Stokrotki:)

Po usunięciu kamieni żółciowych ...
Łupież?
Grzybica jamy ustnej