COVID 19 nie musi być WIRUSEM ! Czyli czym sa exosomy...

11. Data: 2020-04-16 02:40:14

Temat: Re: COVID 19 nie musi być WIRUSEM ! Czyli czym sa exosomy...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-15 21:08, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
5aB3Jo

enie-leku-do-mozgu-przy-uzyciu-exosomow

> Wiem i stad przypominam o Ziebie, lewoskretnej witaminie C i kapielach w
> 60°, foliach babelkowych, corona extra...

//posluchaj to co powyzej... jes tam tez o vitaminie.

12. Data: 2020-04-16 02:41:07

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-15 20:19, gazebo wrote:

5aB3Jo

enie-leku-do-mozgu-przy-uzyciu-exosomow

> to grupa psychologia, zapomniales? :-)

//i w dodatku to globalna psychoza...

https://www.youtube.com/results?search_query=5G+towe
r+world

13. Data: 2020-04-16 02:50:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-15 22:44, m...@g...com wrote:

> Dosc trafnie.
> Covid moze byc egzosomem. Wyzwlanym
> przez ldzkie organizmy w reakcji na stres
> I stad testy moga go w KOncu wykrywac
> prawie u wszystkich. A cala pandemia to
> moze byc zaslona dymna by zamiescPOd dywan pandemii
> i covida wszelkie brudy KOrporacyjne= reakcje stresowe
> ludzkich organizmow na rozne czynniki patologiczne
> i patogeny typu chemia, radiacja i stresy oksydacyjne...
> Rowniez 5G...i jeszcze na tym zarobic KO-KOsy

Poza tym, trzeba znalezc winnych i przykladnie ukarac... jesli nie
wskaze siem winnych, to cale odium zla zostanie skierowane na rzadzacych...

//globalna epidemia to i globalna reakcja!
https://www.youtube.com/results?search_query=5G+towe
r+on+fire+world

14. Data: 2020-04-16 12:30:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=027ZHGycylk
https://youtube.com/watch?v=027ZHGycylk

15. Data: 2020-04-16 12:39:36

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Moze, posluchaj calosci ze zrozumieniem, wraz z domowa specjalistka...?
>
> //potem pomysl!

Biochemia i genetyka oraz psychologia spoleczna i psychiatria w dwoch
osobach. Ciekawe pole do obserwacji dla fachowcow.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

16. Data: 2020-04-18 01:17:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-16 12:39, Sylvio Balconetti wrote:

> Biochemia i genetyka oraz psychologia spoleczna i psychiatria w dwoch
> osobach. Ciekawe pole do obserwacji dla fachowcow.

Zastanowiles siem nad tym...?

https://youtu.be/XQOro5aB3Jo?t=0

//kazdy kto, choc odrobine poznal holistyczne wyobrazenie czlowieka wie,
ze nie da siem tego oddzielic...

Gdyby jednak nadal mial problemy w zrozumieniu tego polaczenia, to tu
Pani specjalistka od medycyny germanskiej wyjasnia na przykladzie
choroby z Wu_Han...

https://youtu.be/HAu8sSM0Y-8?t=50

17. Data: 2020-04-18 20:56:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=zdVeyBxWjno
Zieby nowe sensacje...chyba warto bo tamze o POdwyzszaniu
smiertelnosci za POmocom respiratorow za ktorych uzycie
szpitale w USA dostajom 3 x tyle kasy co bez ich uzycia...

18. Data: 2020-04-18 22:22:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

I co wykrywa test DNA/RNA na covida:
https://www.bitchute.com/video/q8Bb03AD2vxp/

19. Data: 2020-04-18 22:26:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://www.bitchute.com/video/q8Bb03AD2vxp/
Ziemby wyklad co wykrywa sie testem DNA/RNA

20. Data: 2020-04-19 01:33:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-18 20:56, m...@g...com wrote:
> https://m.youtube.com/watch?v=zdVeyBxWjno
> Zieby nowe sensacje...chyba warto bo tamze o POdwyzszaniu
> smiertelnosci za POmocom respiratorow za ktorych uzycie
> szpitale w USA dostajom 3 x tyle kasy co bez ich uzycia...

/bo lukrecja za tania jest...

https://allegro.pl/kategoria/medycyna-naturalna-ziol
a-258266?bmatch=baseline-al-product-eyesa2-engag-dic
t43-hea-1-3-0318&string=lukrecja%20korze%C5%84

Chińczycy potwierdzają, w leczeniu koronawirusa używamy lukrecji.
https://www.youtube.com/watch?v=y3b_btDHsOg

Już im nie starcza na te siatki.
Jaruzelski
A teraz Towarzyszki i Towarzysze...
Szalenstwo Szustaka w ktorym jest Metoda! [ReligiaPreczCzyliBlogos lawionaPandemia!] ;P
Znany lekarz zachęca do udziału w wyborach