[CROSS POST] Kino 3D

1. Data: 2010-08-10 21:41:13

Temat: [CROSS POST] Kino 3D
Od: Koziołek <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za cross-posta, ale chciałem się przy okazji spytać, czy
oglądanie filmów w trójwymiarze może być szkodliwe dla zdrowia.

Wybrałem się ostatnio do kina na film 3d. Ponieważ była to dla mnie pierwsza
tego typu produkcja, byłem pod dużym wrażeniem - różne latające przed oczami
ptaszki, pływające rybki, rakiety, wybuchy i podobne bajery. Gwoździem
programu był dla mnie przelot nad powierzchnią morza - czułem się prawie jak
zawieszony w przestworzach, jak na jakiejś lotni, czy innym skrzydlatym
gównie.
I skoro jestem przy tematyce lotniczej: czy mogę domagać się od kina
odszkodowania za brak torebek, takich jak w samolotach pasażerskich?
Niestety mój błędnik nie wytrzymał tempa i zwymiotowałem na siedzącą przede
mną parę, a teraz ci ludzie chcą mnie skarżyć i domagają się pieniędzy.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

2. Data: 2010-08-10 22:23:38

Temat: Re: [CROSS POST] Kino 3D
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koziołek" <d...@x...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
> przede
> mną parę, a teraz ci ludzie chcą mnie skarżyć i domagają się pieniędzy.

nie wierze...serio piszesz ???

plumke

3. Data: 2010-08-10 22:35:50

Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak
> zawieszony w przestworzach, jak na jakiejś lotni, czy innym skrzydlatym

Przypomniales mi... Ja pierwszy film 3D pelnometrazowy widzialem w kinie
Moskwa (nieistniejace juz) w Warszawie.
Byla to jakas stara basn rosyjska - film oczywiscie produkcji ZSRR;)
Z latajacymi strzalami konnymi szarzami itp.
A pierwsze obrazy 3D to znacznie wczesniej byly takie obrazki w roznych
miesiecznikach jak "swiat nauki" czy cos w tym stylu, byly do tego dolaczone
okularny czerwono-niebieskie;) Pamietam, ze te obrazki to glownie figury jak
stozki, kule, piramidy - to bylo przezycie:) i pomyslec, ze to bylo przed
SW...;)

Ale to bylo dawno i nie prawda.

4. Data: 2010-08-10 23:48:18

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-11 00:35, pmlb pisze:

> Przypomniales mi... Ja pierwszy film 3D pelnometrazowy widzialem w kinie
> Moskwa (nieistniejace juz) w Warszawie.

Oj, nie w kinie Moskwa (nie było przystosowane) tylko pewnie w kinie OKA
blisko PL. Bankowego.

--
animka

5. Data: 2010-08-11 06:16:49

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Koziołek pisze:
> Przepraszam za cross-posta, ale chciałem się przy okazji spytać, czy
> oglądanie filmów w trójwymiarze może być szkodliwe dla zdrowia.

Tak. Psychicznego. Ale tylko twojego, więc nie ma różnicy.

6. Data: 2010-08-11 07:24:12

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa napisał:

> Tak. Psychicznego. Ale tylko twojego, więc nie ma różnicy.

Powiadasz Andrzejku? To już po pierwszym razie tak kopie w mózgownicę? A Ty
ile razy byłeś w kinie na takim filmie?

http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

7. Data: 2010-08-11 07:46:11

Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Plumke wrote:

> nie wierze...serio piszesz ???

Nigdy nie widziałeś postów Koziołka???

--
Pozdro
Massai

8. Data: 2010-08-11 07:50:57

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Koziołek pisze:

> Powiadasz Andrzejku? To już po pierwszym razie tak kopie w mózgownicę? A
> Ty ile razy byłeś w kinie na takim filmie?

Ja? Ani razu. Ale ciebie tak skopało, że nawet czytać już niezbyt
umiesz. Wyraźnie napisałem, że szkodzi tylko tobie. Ale tobie nawet
oddychanie szkodzi, więc przestań.

9. Data: 2010-08-11 07:59:07

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa napisał: >>> Tak. Psychicznego. Ale tylko twojego, więc nie ma
różnicy.

> Ja? Ani razu. Ale ciebie tak skopało, że nawet czytać już niezbyt
> umiesz. Wyraźnie napisałem, że szkodzi tylko tobie. Ale tobie nawet
> oddychanie szkodzi, więc przestań.

Fe. Ale jesteś niewychowany. "Ty" piszesz z małej litery. Nieładnie, mamusia
nie była by z Ciebie dumna ;)
A gdzie napisałem, że masz kuku? Zapytałem tylko, ile razy byłeś na takim
seansie, ale skoro zero... Czyli ta piana to tylko wścieklizna? ;)

Pozdr.,

Koziołek

10. Data: 2010-08-11 08:16:10

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Massai pisze:
> Nigdy nie widziałeś postów Koziołka???

Oryginalny matołek? ;->

Przegladarka zdjec RTG DICOM - co polecicie?
Ból w gardle - niezagojona rana/st. zapalny
Co sądzicie o tym
Viofor
aquamid