[CROSS-POST] Panią aptekarkę & antybiotyki

11. Data: 2010-01-14 23:05:28

Temat: Re: [CROSS-POST] Panią aptekarkę & antybiotyki
Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan.Burczymucha napisał:
> dermatolog i wez recepte na dactarin gel.

Dzięki.

Koziołek

12. Data: 2010-01-14 23:09:30

Od: Koziołek <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2010-01-14 23:26:04

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koziołek <d...@x...pl:

> Przepraszam za cross - posta, ale chciałem napiętnować rozdartą magister
> farmacji i skutki uboczne kuracji antybiotykami.
> Ponieważ od ponad tygodnia zażywam mocny antybiotyk, mimo przegryzania
> tabletkami na osłonę i żarcia jogurtów dopadła mnie siakaś grzybica.
> Postanowiłem zatem wstąpić do pigularzy i zakupić specyfik który by mnie z
> tej przypadłości wyleczył.

a ja pietnuje samodiagnoze i leczenie sie samemu z farmaceutka dla towarzystwa.

Dokladnie dostales to na co zasluzyles.

i.

14. Data: 2010-01-15 08:01:33

Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koziołek" <d...@x...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]

tez sie z tym czasami borykam. aftin niestety niewiele daje. dactarin i po
3-4 dniach problem z glowy.

15. Data: 2010-01-15 09:32:07

Temat: Re: Panią aptekarkę & antybiotyki
Od: mw <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 14, 11:08 pm, Koziołek <d...@x...pl> wrote:
[..]
W sumie mojej żonie zalecili Tantum Verde, i nawet zadziałało.

16. Data: 2010-01-15 10:23:19

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:08:45 +0100, Koziołek napisał(a):
> Przepraszam za cross - posta, ale chciałem napiętnować rozdartą magister
> farmacji i skutki uboczne kuracji antybiotykami.

[...]

> Itp., itd w ten deseń. W rezultacie wyszedłem nie z tym co chciałem, ale nie
> dość że babka prawie krzyczała, to i tak bez tego inni klienci byli w stanie
> usłyszeć każde słowo stojącego przy ladzie, a ja kurwa zbyt nieśmiały
> jestem, żeby w takiej sytuacji naprostować sprawę.

Że też nikt nie podrzucił http://www.youtube.com/watch?v=TFzrx3sTUOU
Szok :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

17. Data: 2010-01-15 15:36:53

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
> I don't want something I need. I want something I want.

KUP CLOTRIMAZOLUM KREM NA GRZYBA

18. Data: 2010-01-15 15:39:45

Od: regen <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 23:08, Koziołek <d...@x...pl> wrote:

> [...]
> takiego?
> - JEST, ALE ZA SŁABE. DAM PANU KROPLE. AFTIN. PĘDZELKOWAĆ SOBIE.
> Itp., itd w ten deseń. W rezultacie wyszedłem nie z tym co chciałem, ale nie
> dość że babka prawie krzyczała, to i tak bez tego inni klienci byli w stanie
> usłyszeć każde słowo stojącego przy ladzie, a ja kurwa zbyt nieśmiały
> jestem, żeby w takiej sytuacji naprostować sprawę.
> No i w z wiązku z tym mam pytanie: czy ten aftin może mi pomóc? Jeśli tak,
> to jak go stosować? Zakraplać, czy moczyć? Zaznaczam, że napletek posiadam w

Ale o co Ci chodzi? Przyszedłeś do apteki, żeby się leczyć, to czego
oczekujesz?
Leczeniem powinni się zajmować się lekarze, a nie technicy farmacji.

Pozdrawiam-
regen

19. Data: 2010-01-15 17:07:13

Od: "Papa Smerpfs" <s...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Koziołek" napisał:
> [...]
> to jak go stosować? Zakraplać, czy moczyć? Zaznaczam, że napletek posiadam

jak już ktoś polecił, kup maść Clotrimazolum na grzyba i bez recepty, a
drugim razem jak ci aptekarka będzie darła na głos gdzie masz tego grzyba to
ty na głos krzyknij: NA CHUJU! od razu się zciszy:O)

20. Data: 2010-01-15 18:28:42

Od: Koziołek <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciupa napisał
> KUP CLOTRIMAZOLUM KREM NA GRZYBA

I tak też zrobiłem. I użyłem. Nie wiem, co oni tam dali, ale od razu
zmniejszyło swędzienie - ulga niebywała.
Jednak Grupowa Mądrość poradzi na wszystko - nawet na grzyba pod napletkiem.
DZIĘKI CI USENECIE ;)
ATSD, to czy nacje - jak się to nieładnie mówi: "kozikiem chrzczone" -
miewają takie problemy w tym miejscu?

Koziołek

Cwiczenia koordynacyjno-ruchowe u maluszka - czy nie zaszkodzą?
Płucka...
Operacyjne prostowanie zebow.
Rekordowe zarobki polskich lekarzy!
Polipy zatok nosowych. Jakiego lekarza polecacie? Proszę o poradę!