CZERESNIA i SZPAKI

21. Data: 2005-05-23 17:55:09

Temat: Re: CZERESNIA i SZPAKI
Od: "tomten" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam.
>Mam to szczesci ze mam wczesna czeresnie. W koncu zaczyna rodzic i chodz
>owoce nie sa duze, rasowe to sa a raczej niby powinny byc.
>Poniewaz nie ma nic innego w tym czasie upodobaly ja sobie szpaki i inne
>szubrastwo. Rano to doslownie sie tam kotluje.
>
>Jak je odgonic ? W Ostatecznosci bede strzelac az je wybije bo co roku sa te
>same
>
>miałem podobny problem ...i podpatrzyłem u sąsiada,
paski z reklamówek(najlepsze te sztywniejsze-najbardziej szeleszczą)
podowiązywane do gałęzi na całej powierzchni drzewa, od czasu stosowania
szpaki mają dużego pietra.
Dochodzi jedynie element estetyki, ale coś za coś.
pozdrawiam TOMTEN
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

22. Data: 2005-05-24 18:04:40

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "AgaWa" <l...@g...pl> napisal w wiadomosci
> A ja problem szpakow i czeresni rozwiazalam nastepujaco:

> Od zeszlegpo roku zyjemy zgodnie, zas
> szpaki pozeraja wszelkie robactwo z mojego ogrodu,

Tez mam mnóstwo szpaków !! maja u mnie basen :-)
Zawsze myslalam, ze pozytek z nich niewielki, tylko ladny widok kiedy
pluskaja sie w wodzie.
a tu dowiaduje sie, ze oszczedzam na opryskach !

> Podziwiam zgranie sie tej pary szpak-czeresnia.
> Owoce sa gotowe do spozycia idealnie wtedy, kiedy mlode,
> szpacze pokolenie opuszcza gniazdo,

Natomiast czeresnie mam pózna, wydaje mi sie, ze szpaki odlatuja wlasnie w
porze jej dojrzewania :-)
W tym roku zwróce dokladnie uwage jak sie ma termin dojrzewania mojej
czeresni do odlotu tych ptaszków !
pozdrawiam, Bogda

23. Data: 2005-06-12 12:56:23

Od: "Marianm" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jeden z sąsiadów założył na drzewko czereśniowe dzwoneczki, które by
sygnalizowały pojawienie się szpaków. Wyczulił się tak, że na dźwięk
dzwonków wybiegał z domu ze strasznym krzykiem "a sio!". Niestety, finał był
taki, że pewnej niedzieli przysnął w kościele na kazaniu i na dźwięk
dzwonków zerwał się z krzykiem "a sio!". Marian
Użytkownik "PolandMET.com" <m...@m...net> napisał w wiadomości

> ale co za przyjemnosc budzic sie i slyszec jak tam sie na drzewie kotluje.
> Potem podchodzisz, chmura odlatuje a ty zrzerasz rozowe czeresnie osrane
> bialym kremem, bo wszystkie czerwone zostaly zdziubana a bordowe to
> widzialem tylko w sklepie.
> Dlatego bede strzelac z pistoletu na CO2
> --
> ************************
> Marcin Cimała
> Polskie Centrum Meteorytowe
> http://www.PolandMET.com
> http://www.Meteoryt.net

pieprz w polskich warunkach?
mrówki i mlecze
Podziękowania
Zapraszamy na NOWE Forum Ogrodnicze i Rolnicze
Kosodrzewina i inne iglaki: co zrobić, żeby dobrze wykiełkowały?