CZOSNEK na zaziebienie

1. Data: 2008-10-21 12:45:26

Temat: CZOSNEK na zaziebienie
Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jedzenie duzej ilosci czosnku przy objawach zaziebienia
jest skuteczne?
taki napoj ponoc najlepiej zrobic:
wycisnieta cytryna zmieszana z 2-3 zmiazdzonymi zabkami czosnku
i pic/gryzc to ze 2-3 razy dziennie
(tylko nie wiem czy przed- czy po- jedzeniu?)

ALE ponoc duza ilosc czosnku OBCIAZA WATROBE - czy jest jakies ZAGROZENIE?

--
Y?

2. Data: 2008-10-21 13:03:38

Temat: Re: CZOSNEK na zaziebienie
Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yyy" <y...@m...o2.pl> napisał:
> [...]
> (tylko nie wiem czy przed- czy po- jedzeniu?)
> ALE ponoc duza ilosc czosnku OBCIAZA WATROBE - czy jest jakies ZAGROZENIE?

Tu masz coś o czosnku
http://borelioza.gazetka.eu/teksty.php?plik=czosnek.
php&tytul=Borelioza:%20leczenie%20nat.%20-%20czosnek

Prawdę mówiąc mi ZAWSZE pomagał na przeziębienia.
Żonka zawsze "krzywo" patrzy jak wcinam czosnek, ale wolę taka wersję
leczenia niż jakieś farmaceutyki.
Co do przedawkowania: musiałbyś chyba faktycznie baaardzo dużo go zjeść,
żeby zaszkodził. Do wszystkiego niezbędny jest umiar :-)

3. Data: 2008-10-21 13:04:23

Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze tutaj sporo o nim piszą:
http://zielnik.herbs2000.com/ziola/czosnek.htm#jak

Ogólnie: google

4. Data: 2008-10-21 23:09:24

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-10-21 15:03 Alien napisał/a:

> [...]
> Co do przedawkowania: musiałbyś chyba faktycznie baaardzo dużo go zjeść,
> żeby zaszkodził. Do wszystkiego niezbędny jest umiar :-)

Mnie raz 1 ząbek zaszkodził. Chorowałam (było mi niedobrze chyba z
tydzień) i od tamtej pory uważam to za coś najbardziej obrzydliwego.

--
animka

5. Data: 2008-10-22 05:49:31

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yyy wrote:

> [...]
> wycisnieta cytryna zmieszana z 2-3 zmiazdzonymi zabkami czosnku
> i pic/gryzc to ze 2-3 razy dziennie
> (tylko nie wiem czy przed- czy po- jedzeniu?)

dość mocno aktywizuje układ odpornościowy, do tego jest silnym naturalnym
antybiotykiem

> ALE ponoc duza ilosc czosnku OBCIAZA WATROBE - czy jest jakies ZAGROZENIE?

aye, ilość powyżej 4 ząbków dziennie jest toksyczna dla wątroby

6. Data: 2008-10-22 05:58:35

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alien wrote:

> Co do przedawkowania: musiałbyś chyba faktycznie baaardzo dużo go
> zjeść, żeby zaszkodził.

Ja kiedyś zrobiłem sobie w sokowirówce sok warzywny i jak debil
władowałem tam z główkę czosnku, cebulę itd...
Ohydne, ale wypiłem, bo chciałem się "leczyć" z przeziębienia.

Po pół godzinie myślałem, że umieram. Wymiotowałem i pociłem się jeszcze
następnego dnia. A nie należę do żołądkowych wrażliwców. Kiszone ogórki
popijam mlekiem.

7. Data: 2008-10-22 11:36:46

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> wrote in news:gdmetb$6eq$2@inews.gazeta.pl:

> ilosc powyzej 4 zabków dziennie jest toksyczna dla watroby

dlaczego?

--
Y?

8. Data: 2008-10-22 11:40:20

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alien" <a...@a...com.pl> wrote in

> http://zielnik.herbs2000.com/ziola/czosnek.htm#jak

"SKUTKI UBOCZNE I OSTRZEZENIA
Niektórzy moga doswiadczyc zapalenia skóry w kontakcie z pylem czosnkowym.
Ludzie cierpiacy na cukrzyce i zazywajacy lekarstwa powinni byc ostrozni w
stosowaniu czosnku. Kapsulki czosnkowe moga nie isc w parze ze stosowana
terapia insulinowa.
Jesli masz jakikolwiek problem ze zdrowiem, który wymaga lekarstw, przed
wzieciem wyciagu z czosnku powinienes skontaktowac sie z lekarzem.
Jesli jestes w ciazy lub karmisz piersia - istnieja pewne przeciwwskazania
przed konsumowaniem duzej ilosci czosnku."

czyli nic nie ma o przedawkowaniu i ryzyku dla watroby dla osob zdrowych...

--
Y?

9. Data: 2008-10-22 11:43:18

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"d852" <d...@p...onet.pl> wrote in news:gdmfb1$keq$1@news.onet.pl:

> Ja kiedys zrobilem sobie w sokowirówce sok warzywny i jak debil
> wladowalem tam z glówkę czosnku, cebulę itd...

alez to byla mieszanka!
czosnek z cebula plus seria innych SUROWYCH warzyw...
wcale sie nie dziwie...

ja mowie, o zjedzeniu czosnku na zasadach wylacznosci :)
np. pokrojone cienkie plastereczki i polozone na maselko na kromce chleba z
jajkami gotowanymi - mnie smakuje super!

--
Y?

10. Data: 2008-10-22 11:45:31

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in

> Mnie raz 1 zabek zaszkodzil. Chorowalam (bylo mi niedobrze chyba z
> tydzień) i od tamtej pory uwazam to za cos najbardziej obrzydliwego.

pytanie z czym i w jakich okolicznosciach to zjadlas?

1 zabek? przesada! nie o cos takiego pytalem...

--
Y?

on 33 lata - androgenowe wypadanie wlosow
życie ma cenę życia
Obustronne żylaki powróżka nasiennego - co je wywołuje.
Gardło, antybiotyk???
Katinka czyli niepowtarzalno?ć metod