CZOSNEK na zaziebienie

51. Data: 2008-10-30 08:22:28

Temat: Re: CZOSNEK na zaziebienie
Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

22.10.2008: MAG wrote:

> [...]
> A nawet jeśli nie... Powiem szczerze, że nie pojmuję, czemu zapach
> czosnku jest społecznie piętnowany, a odór papierosowy już nie. Dlaczego
> ludzie się bronią przed jedzeniem czosnku dla zdrowia przez wzgląd na
> innych, a trują się (i nie się) fajkami nie wnikając w to, jak będzie
> odebrany bijący od nich odór. Może mi to ktoś wyjaśnić?

To normalne, bo większość społeczeństwa to idioci. Zapach papierosów lub
przetrawionego alkoholu im nie przeszkadza, ale zwymiotują czując rybę lub
czosnek.

--
<http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>

52. Data: 2008-10-30 08:24:14

Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

23.10.2008: tomek wilicki wrote:

> inne osoby chętnie wysłałyby palaczy na madagaskar. Czosnek da się znieść.

Należysz do mniejszości jak widać. Zrób test u swoich znajomych - weź
jakiegoś znajomego co pali. Jak będziecie z większą grupką znajomych, to
niech on w tym czasie pali, a Ty się przyznaj, że jadłeś czosnek albo
rybę. Obserwuj reakcje.

--
<http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>

53. Data: 2008-10-30 13:25:07

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> Chociaż teoretycznie szpinak jest zdrowy, ale u mnie wywołuje natychmiastowe
> odruchy wymiotne i silne obrzydzenie. Poza szpinakiem lubię jeść praktycznie
> wszystko.

Uważam, że szpinak wcale nie jest taki zdrowy.

54. Data: 2008-10-30 15:23:50

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Szczyrzyca wrote:

> To normalne, bo większość społeczeństwa to idioci. Zapach papierosów
> lub przetrawionego alkoholu im nie przeszkadza, ale zwymiotują czując
> rybę lub czosnek.

Właśnie odkryłeś zależność pomiędzy inteligencją a odruchem wymiotnym.
Tylko nie wiem, czy gratulować czy współczuć.

55. Data: 2008-10-30 17:30:59

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"d852" <d...@p...onet.pl> wrote in news:gecje5$6n8$1@news.onet.pl:

> Wlasnie odkryles zaleznosc pomiedzy inteligencja a odruchem
> wymiotnym.

raczej miedzy wyobraznia, wiedza i hierarchia waznosci i odpornascia na
reklamy lekow w tv

czosnek, plukanka szalwia i rumiankiem to glowna konkurencja zagrazajaca
zyskom koncernow farmaceutycznych!

jak ostatnio bylem u lekarza i chcial mi powypisywac Tectum Drill (34pln) i
pare innych drogich ulzaczy na gardlo
i ja spytalem czy terapia czosnkowa itepe prostu nie wystarczy to owszem
przyznal racje lecz byl jakis dziwnie rozczarowany...

--
Y?

56. Data: 2008-10-30 17:48:57

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yyy wrote:
> "d852" <d...@p...onet.pl> wrote in

> raczej miedzy wyobraznia, wiedza i hierarchia waznosci i odpornascia
> na reklamy lekow w tv

Widzę, że wyszliśmy szeroko z dyskusją o czosnku ;)

A jeśli chodzi o palaczy i czosnkożerców, to prawda, że i jedno i drugie
śmierdzi, ale choćbyście na głowie stanęli, to nie zmienicie tego, że
ten drugi śmierdzi bardziej.

57. Data: 2008-10-30 18:11:32

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Szczyrzyca wrote:
> Zrób test u swoich znajomych - weź
> jakiegoś znajomego co pali. Jak będziecie z większą grupką znajomych, to
> niech on w tym czasie pali, a Ty się przyznaj, że jadłeś czosnek albo
> rybę. Obserwuj reakcje.

osoba, która w gronie MOICH znajomych zapali, zostaje wyrzucona na zbity
pysk za drzwi. I najczęściej nie jest wpuszczana z powrotem.

Każdy ma takich znajomych, na jakich zasługuje...

58. Data: 2008-10-31 00:08:27

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"d852" <d...@p...onet.pl> wrote in news:gecru8$495$1@news.onet.pl:

> A jesli chodzi o palaczy i czosnkozerców, to prawda, ze i jedno i drugie
> smierdzi, ale chocbyscie na glowie stanęli, to nie zmienicie tego, ze
> ten drugi smierdzi bardziej.

sprawa baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo wzgledna!

w moich kregach smrod po papierosach wywoluje bol glowy
a czosnek jest traktowany z sympatia - proste jak drut!

--
Y?

59. Data: 2008-10-31 12:15:01

Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

30.10.2008: d852 wrote:

> [...]
>
> A jeśli chodzi o palaczy i czosnkożerców, to prawda, że i jedno i drugie
> śmierdzi, ale choćbyście na głowie stanęli, to nie zmienicie tego, że

No na głowie nie stanę, aby Ci aż tak współczuć.

--
<http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>

60. Data: 2008-10-31 15:29:03

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Uważam, że szpinak wcale nie jest taki zdrowy.

Miło słyszeć :)

Ale dlaczego nie jest zdrowy?

STranger

on 33 lata - androgenowe wypadanie wlosow
życie ma cenę życia
Obustronne żylaki powróżka nasiennego - co je wywołuje.
Gardło, antybiotyk???
Katinka czyli niepowtarzalno?ć metod