CZTERECH TANKISTÓW

1. Data: 2008-02-18 16:38:10

Temat: CZTERECH TANKISTÓW
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i ja. Obejrzałem się jak wyglądałem czterdziesci lat temu jako
desantowiec niemiecki....

2. Data: 2008-02-18 16:53:20

Temat: Re: CZTERECH TANKISTÓW
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Feb 2008 17:38:10 +0100, Panslavista napisał(a):

> ... i ja. Obejrzałem się jak wyglądałem czterdziesci lat temu jako
> desantowiec niemiecki....

Całkiem przystojny byłeś :-)

3. Data: 2008-02-18 17:08:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Całkiem przystojny byłeś :-)

Nie rozpoznałaś mnie. Nawet Maruda miała klopotm dopóki nie pokazałem
palcem.

4. Data: 2008-02-18 17:11:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Całkiem przystojny byłeś :-)

Wysłałem jeszcze dwa zdjęcia Księżniczki.

5. Data: 2008-02-18 17:20:30

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Feb 2008 18:08:54 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Nie rozpoznałaś mnie. Nawet Maruda miała klopotm dopóki nie pokazałem
> palcem.

No, ale gdybym w tym momencie wiedziała, że występowaleś, to bym Cię
rozpoznała - i jeśli będę miała okazję, to się przyjrzę kadrowi dokładniej.
A przystojny byłeś, bo innych do tego filmu nie brali :-DDD

6. Data: 2008-02-19 16:40:43

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> .... i ja. Obejrzałem się jak wyglądałem czterdziesci lat temu jako
> desantowiec niemiecki....

morze jeszcze powiesz jak ruchałeś Szarika

KTOS...
MOJA PROGENITURA
SMUTNO MI...
Deep Purple
Jakie wiec powinny być drogowskazy życiowe?