CZY XL...

21. Data: 2009-06-24 10:17:07

Temat: Re: CZY XL...
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

jadrys <C...@y...com>
news:h1su6f$6ko$1@news.onet.pl

[...]
> Zdania - "mogę Ci czata na sto postów wyprodukować"..

Może zainicjować i podtrzymywać niezobowiązujący wątek na tematy
bardziej osobiste niż ogólnoludzkie (przypominający czat, czyli również
wątki okołoikselkowe).
Zakładam, że wiesz, co to jest "czat" (?)

Saulo

22. Data: 2009-06-24 11:10:21

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> [...]
> bardziej osobiste niż ogólnoludzkie (przypominający czat, czyli
> również wątki okołoikselkowe).
> Zakładam, że wiesz, co to jest "czat" (?)

Aha.. A czat oczywiście wiem co to jest. Np. kot CZATuje na mysz.

23. Data: 2009-06-24 12:53:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A po co Ci ubranie?

Muszę zakryć to, co nieładnie wygląda. :)

Ewa

24. Data: 2009-06-24 12:57:54

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości

> Słońca dużo! :)
> Ja zaraz jadę poznać siłę swoich pieniedzy ;)

Na giełdzie? :)

michał

25. Data: 2009-06-24 12:58:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Produkuj teraz! Pogoda nie zachęca do roboty...

Ja chętnie opowiem o moich zakupach. ;)

> Qra, a po południu to idę wianek topić... w alcoholu

Hę?

Ewa

26. Data: 2009-06-24 12:59:56

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Muszę zakryć to, co nieładnie wygląda. :)

Uprasuj łokcie! ;)

michał

27. Data: 2009-06-24 13:19:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Uprasuj łokcie! ;)

Na łokcie przydałyby mi się jakieś ochraniacze. :)

Ewa

28. Data: 2009-06-24 14:57:19

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na łokcie przydałyby mi się jakieś ochraniacze. :)

Będziesz się przepychać? :)

michał

29. Data: 2009-06-24 15:10:40

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>

> Będziesz się przepychać? :)

Przy stoliku, jak się będzie dosiadać do zupy :)

Saulo

30. Data: 2009-06-24 16:27:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Będziesz się przepychać? :)

Może trzeba będzie. ;)

A tak naprawdę łokcie to są moje słabe punkty, często o coś nimi zahaczam.

Ewa

Czy ktoś ma w domu...
Maruda
Przedni hjumor Prezesa