Strona główna Grupy pl.sci.medycyna CZesc!Co moze powodowac permanentne zapalenie gardla ?(dlugie) Re: CZesc!Co moze powodowac permanentne zapalenie gardla ?(dlugie)

Re: CZesc!Co moze powodowac permanentne zapalenie gardla ?(dlugie)

From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: CZesc!Co moze powodowac permanentne zapalenie gardla ?(dlugie)
Date: Fri, 25 Apr 2003 03:47:43 +0200

Goraczka zapewne swiadczy o walce organizmu z infekcja, jednak nie sadze ze
mozna ja pozostawic tak jak ty to proponujesz - niestety nie pamietam przy
jakiej temperaturze sciana sie bialko, ale mysle ze to jest w granicach 42
stopni - tak wiec prawda lezy po srodku ;-)

7 kwietnia puscilem wiadomosc - Re: Astma oskrzelowa ??? 2003-01-06 - moze
to sie na cos przyda - pozdrawiam
PS: jak ma 20 lat to niech jeszcze pouczy sie, a nie wychodzi za maz ;)