Calochortus superbus - przezimuje w gruncie?

11. Data: 2004-10-18 12:35:42

Temat: Re: Calochortus superbus - przezimuje w gruncie?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tu się kłaniają tabliczki :-)
> :-) Bogusław

Hehe, jeśli tabliczki się już kłaniają,
czas najwyższy je wymienić.

Pozdrawia na nowo boletus

12. Data: 2004-10-18 13:06:12

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNOENGCEAA.radzimierski@toya.
net.pl...
> Behalf Of Kronopio
>
> (...)

> I tu się kłaniają tabliczki :-)

Akurat byłam pomiędzy.
Stare się skończyły , nowych jeszcze nie nabyłam , dałam kawałeczek
kartonika z opakowania jako znacznik miejsca sadzenia, kot sąsiadów
strasznie się ucieszył z nowej zabawki i sobie zabrał w miejsce gdzie cebul
nie sadziłam , znaczy do "swojego" ogrodu.
A`propos tabliczek.
Jest coś co nie tyle pisze , a raczej ryje na wieki w plastiku tabliczki ?
Jakiś niewielki laserek ?
Pisak na gorąco ?
Ołówek i mazak wodoodporny po pewnym czasie się ścierają i z napisu
zostają jakieś nieczytelne resztki :-(

Pozdrawiam
Teresa

13. Data: 2004-10-18 13:18:38

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jakiś niewielki laserek ?
> Pisak na gorąco ?
> Ołówek i mazak wodoodporny po pewnym czasie się ścierają i z napisu

Są takie małe drukarenki ręczne, tabliczki po 10 latach jak nowe.
:-) Bogusław

14. Data: 2004-10-18 13:22:18

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> wrote in news:cl086r$ih3$1
@atlantis.news.tpi.pl:

> Znaczy już go nie mam :-(
> Wysadziłam cebulki do gruntu, w połowie września.

Wiesz, tego na 100% nigdy nie wiadomo.. zima ma byc lekka podobno, zeby nie
powiedziec obrzydliwie ciepla, wiec moze, moze..
Pozdrowienia - Ewa Sz.

15. Data: 2004-10-18 14:01:15

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję, ale wygląda interesująco i podobno pachnie.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Jak to sprawdzić,jeśli nie chce przezimować. Ani jeden raz.
Mirzan

16. Data: 2004-10-18 17:34:56

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNKENMCEAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Są takie małe drukarenki ręczne, tabliczki po 10 latach jak nowe.
> :-) Bogusław

Możesz coś więcej na temat ?
Co, gdzie i jak ?

Pozdrawiam z wizją czytelnych tabliczek
Teresa

17. Data: 2004-10-18 17:37:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2004-10-18 17:38:37

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości

> Wiesz, tego na 100% nigdy nie wiadomo.. zima ma byc lekka podobno, zeby
nie
> powiedziec obrzydliwie ciepla, wiec moze, moze..

Zlokalizowałam drogą dedukcji miejsce pobytu cebulek.
Okryję je i zobaczymy czy wyjdą wiosną kwiatki :-)
Obrzydliwie ciepła zima ?
Coś pięknego :-)

Pozdrawiam
Teresa

19. Data: 2004-10-18 18:08:37

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości
> Najgorsze jest to , że wykopać tego się nie da, z przyczyny sklerozy i
> zapomnienia w którym miejscu akurat te cebule były zakopywane.
>
> Pozdrawiam
> Teresa
hehe
ale moze choc pamietasz