Całunowa Wielkanoc

51. Data: 2013-04-02 10:10:53

Temat: Re: Całunowa Wielkanoc
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:51591053$0$1246$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> zafsze i fszendzie, piepsznonc a potem udawac obrazonaego
>
> Teraz to siem jusz na pewno nie dowiemy kiedy:
> 1. Na obecnych ziemiach polskich powstanie zydoland?
> 2. Bedzie obowiazek doprowadzania dzieci do spedalajacych szkol?

Ghost- nie odniosłeś się wcale do tego, co Ci napisałem. Mimo wszystko na
poważnie próbuje Cię IMO potraktować Iksełka, i stara się odpowiedzieć na
Twoje pytania. Nie odnosisz sie do tego wcale. Nadal kontynujesz swój
drwiący atak na mnie- próbując w to wciągnąć- póki co bez powodzenia- Izkę.
Ghost- tak naprawdę- czy Ty sam wiesz, o co Ci chodzi?

--

Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

52. Data: 2013-04-02 13:18:30

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-02 16:09, Ghost pisze:

> [...]
> niezauważanie jego chamstwa: otóż uznaje on, że ja jestem aż tak bardzo
> głupi że nie rozumiem nawet tak grubych krotochwil- i zaczyna strzelać
> jeszcze cięższą artylerią. Przykładem niech tu będzie właśnie tego typu
> zachowanie Izy w stosunku do mnie
> </cytat>

> Stawiasz konkretne tezy, wiec chce od Ciebie uzyskac odpowiedz na pytania:
> 1. Kiedy na obecnych ziemiach polskich powstanie zydoland?
> 2. Kiedy bedzie obowiazek doprowadzania dzieci do spedalajacych szkol?
> To jest naprawde bardzo proste. Po warunkiem, ze sie nie kombinuje, tylko

jerunie :-D aż mam wrażenie , że jestem spedalonym żydem z pętlą na szyi
co eksterminował. ghost ciii , bo ci niedajbuk krtań pęknie :-D

53. Data: 2013-04-02 13:31:51

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-02 16:27, Ghost pisze:

>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>
> khkkkgłłłłłhrrrrrrrrrrrrrr......bue
oezu znóf mósze intubować

54. Data: 2013-04-02 13:33:58

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>ciach!- dla przejrzystości>
Zobacz- pominąłeś kilka rzeczy- choćby to, że odpowiadała Ci Ikseła. Ja
zapytałem, dlaczego nie odpowiadasz na jej odpowiedzi- nie nawiązujesz w
ogóle dyskusji. Napisałem też, że zapewne nie chodzi Ci o dyskusję-
zapytałem- o co naprawdę. Ghost- ja autentycznie próbuję z Tobą rozmawiać.
No ale jak będziesz stawiać opór- jak teraz- to oczywiście nic mi z tego nie
wyjdzie. Bo tu potrzebna jest także Twoja wola dyskusji.
Masz więc wybór- albo się trochę postarasz, alb znów wylądujesz w KF- i
(zapewne) jak do tej pory- bedziesz "obsikiwać" moje posty.
Twój_wybór.

55. Data: 2013-04-02 13:53:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz- pominąłeś kilka rzeczy- choćby to, że odpowiadała Ci Ikseła.

Chiron nie zaslaniaj sie kobietami, to jest naprawde zalosne.

Nie pytam o nic iksełe, nawet nie odbieram jej postow.

Stawiasz konkretne tezy, zadaje Ci konkretne pytania - dlaczego nie stajesz
za swoimi tezami tylko za iksełowa spodnica?

Masz odwage udzielic odpowiedzi na pytania dotyczace Twoich tez?
1. Kiedy na obecnych ziemiach polskich powstanie zydoland?
2. Kiedy bedzie obowiazek doprowadzania dzieci do spedalajacych szkol?
Czy Twoja mowa bedzie "tak, tak, nie, nie", czy moze "plonk" bo poza proba
szerzenia strachu, nie ma w niej nic?

56. Data: 2013-04-02 14:09:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

57. Data: 2013-04-02 14:27:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

58. Data: 2013-04-02 15:38:16

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oezu znóf mósze intubować

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=dHcHxQLVi_o
:)))

59. Data: 2013-04-02 17:41:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 21:29:45 UTC+2 użytkownik ZOŁZA napisał:

> ciesz się że mogłam ci pomóc dojść...własnymy wadami do tak wzniosłego
>
> wniosku

Alez nie podbudowywuj mnie tak nahalnie...
...on jest doprawdy dobitnie przyziemny ;P

60. Data: 2013-04-02 17:58:25

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-02 19:41, m...@g...com pisze:

> Alez nie podbudowywuj mnie tak nahalnie...
> ....on jest doprawdy dobitnie przyziemny ;P
jak cała i twoja homosiowata bytność tutaj.

Eksmisja bez eksmisji...czyli ludzka twarz urzednikow?
Świątecznie.
Świat w roku 2000...
Troskliwość Unii.
Nie ma różnic.