Caminetto?

1. Data: 2004-08-30 10:46:16

Temat: Caminetto?
Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czytalem sobie jak zwykle smaczne strony, i natknalem sie na na
Caminetto - nie znalazlem niestety opisu tej potrawy. Czy ktos moze
przyblizyc ta potrawe,albo wrecz jakis przepis moze?
pozdrawiam
Greg

1. Data: 2004-08-30 12:48:34

Temat: Re: Caminetto?
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gregorius <i...@m...internetdsl.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cgv0nr$pl2$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> Caminetto - nie znalazlem niestety opisu tej potrawy. Czy ktos moze
> przyblizyc ta potrawe,albo wrecz jakis przepis moze?

...zdziwionam...bo to znaczy zdaje sie po wlosku kominek...mogie sie
mylic..przepisow nie namierzylam

agataw

1. Data: 2004-08-30 13:14:29

Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze masz racje, to byla nazwa knajpy w Warszawie, myslalem ze nazwa
pochodzi od rodzaju potrawy.Sorry za nadinterpretacje :)

1. Data: 2004-08-30 13:47:07

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gregorius <i...@m...internetdsl.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cgv9dp$8ak$...@n...news.tpi.pl...
> Moze masz racje, to byla nazwa knajpy w Warszawie, myslalem ze nazwa
> pochodzi od rodzaju potrawy.Sorry za nadinterpretacje :)
> pozdrawiam
> greg

...jako ze jestem rzecznikiem ten pizzerni :) glosze wszem ze warto tam ja
zjesc...sugeruje isc sprobowac. W tym tytulowym kominku opalanym drewnem
robia pizze..inna niz te do ktorych nas przyzwyczajono...

jadam tytulowa...dostaje limoncello (szef kuchni osobiscie je robi)
gratis...jem tam tylko pizze bo tak...
Za inne rzeczy nie recze...pizza ma za male talerze...1/4 lezy zawsze
dookola talerza...ale uwaga...nie dzieli sie na dwa....to jednoosobowa
pizza...

agataw jak chce pizzy idzie WLASNIE TAM....

1. Data: 2004-08-30 14:52:53

Od: MaricnS <s...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:
> [...]
> pizza...
>
> agataw jak chce pizzy idzie WLASNIE TAM....

a możesz jakies namiary podac, adres, telefon, www ?

MarcinS

1. Data: 2004-08-30 17:22:45

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MaricnS <s...@u...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cgvevj$j7n$...@n...onet.pl...

> a możesz jakies namiary podac, adres, telefon, www ?
>
> MarcinS

http://il.caminetto.pora.pl/pages/rid_3648_t_2_skin_
2_miasto_7/Il_Caminetto.
html

recze tylko za pizze...nic innego nie mialam przyjemnosci

agataw

1. Data: 2004-08-31 08:05:31

Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...dostaje limoncello
co to?
pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-08-31 08:20:36

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ktosia <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ch1bog$j1s$...@a...news.tpi.pl...

> ...dostaje limoncello
> co to?
> pzdr
> Ktoska

rodzaj nalewki z cytryn

...dwa typy sa...

czesciej....cytryny, alkohol, skorki....
rzadziej (ale rewelacyjny)....cytryny, alkohol, mleko....nawzijmy to ;)
ajerkoniak cytynowy ;)
no i to jest podawane zmrozone w zmrozonych kieliszkach i to jest cos
doskonalego

agataw

Lodówki LG - warto?
J.Czernikowski -Ciasta, ciastka, ciasteczka-prosba
Jak się wymawia Lasagne?
Ciastka z musli
Aromat ananasowy