Campanulla

31. Data: 2004-05-27 04:00:39

Temat: Re: Campanulla
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomyle
> liscie
>
>     Ty Mirzam jesteś, jak górnośląska kopalnia wiedzy.
>    Zupełnie nie rozumiem dlaczego grupowe babki
>    nie chcą czerpać "z Ciebie"; mało tego pyskują
>    i plwają czem popadnie:-(((
>
>      Pozdrawia ustnie boletus
>
> Dzieki za uznanie.Nazwalbym to smietnik informacji.Z Dolnego
Slaska.Nie wiesz o tym ze nowego,albo rudego dizobie sie?Az tak
bardzo mnie to nie rani.Niech kto chce mowi co chce,ja itak zrobie
trabke w ksztalcie kieliszka.Mrozoodpornego.Pozdrawiam.Mirzan

32. Data: 2004-05-27 05:52:14

Od: "Vectra" <m...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to aby ta roslina:
> http://www.planthogar.net/album/photodetail.asp?albu
mid=6&photonumber=3

> bo mam wrażenie że nie mówimy o Campanulla isophylla tylko i innych
> dzwonkach.
> A mi chodzi dokładnie o ten na zdjęciu.
> Dzwonek biały - zwany jest potocznie "panną młodą" a niebieski "panem
> młodym"

"Konia z rzędem" dla kogoś, ktoś wie gdzie można otrzymać/kupić (etc.)
sadzonkę dzwonka białego i/lub niebieskiego (szczególnie niebieskiego).
Będę bardzo bardzo bardzo zobowiązany za informację.

Mietek
woj. lubelskie

33. Data: 2004-05-27 06:03:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sadzonkę dzwonka białego i/lub niebieskiego (szczególnie niebieskiego).
> Będę bardzo bardzo bardzo zobowiązany za informację.

Co to za kon? Moze zaproponujesz jakas fajna rosline,to wymienimy,
bo kon za duzy jak na moje potrzeby.Mirzan

34. Data: 2004-05-28 13:18:50

Temat: Re: Campanulla - Netykieta
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zabawa się dopiero zacznie jak netykieta całkiem trzaśnie

To wtedy na nauki na p.s.d i p.r.u tam przepędzają każdego kto netykiety nie
szanuje:-)

Gosia,co początkowe nauki tam pobierała,a obecnie z szacunkiem chyli głowę
przed nauczycielkami.

35. Data: 2004-05-29 18:15:15

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c930ss$hur$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> część
> :-(

> Łoj, mnie się cuś zda, że to już....PozdrawiamEwa

Wreszcie jakis luzny watek, bez zasad, tez sobie pozdrowie ot tak nie
wycinajac.
No to pozdrawiam
Magda

36. Data: 2004-05-29 21:57:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <mag-l@spam_wp.pl> writes:

> Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:c930ss$hur$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wreszcie jakis luzny watek, bez zasad, tez sobie pozdrowie ot tak
> nie wycinajac.

Sformatowałabyś chociaż po ludzku :-)

> No to pozdrawiam

Z wzajemnością,
Grzesiek
--
Pewien starzec pod wpływem gorąca
Nabył oraz osiodłał zająca;

37. Data: 2004-05-29 22:01:13

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:c930ss$hur$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wreszcie jakis luzny watek, bez zasad, tez sobie pozdrowie ot tak nie

Takie wątki są najlepsze;-) Ileż można mówić o roślinach:-7

Pozdrawia boletus

38. Data: 2004-05-29 22:39:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:c9b186$det$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

> Takie wątki są najlepsze;-) Ileż można mówić o roślinach:-7
>
> Pozdrawia boletus

I ilez mozna sie bawic w wycinanie? :-)))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

39. Data: 2004-05-30 05:42:31

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2n03q6gn7.fsf@sapijaszko.net...

> Sformatowałabyś chociaż po ludzku :-)

> Z wzajemnością,
> Grzesiek
> --
> Pewien starzec pod wpływem gorąca
> Nabył oraz osiodłał zająca;
> Dosiadł go, po czym stępa
> Ruszył i bez zmian tempa
> Jechał tak aż do końca miesiąca.
> (C) Stanisław Barańczak

Kurcze, zlapalam sie na tym, ze chcialam wyciac. Ah te stare nawyki....
Formatowanie Grzesiu jest sprzeczne z moja artystyczna natura.
Magda

filtry UV do oczka
Co pod drzewka aby trawa nie rosla?
rosliny atrakcyjne