Re: Canada - Rewolucyjne odkrycie w walce z cukrzyca

Data: 2006-12-22 13:41:51
Temat: Re: Canada - Rewolucyjne odkrycie w walce z cukrzyca
Od: "Marek Li" <M...@o...pl>

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:embdq5$t7n$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie rozpatruję tematu w kategoriach wiary... Media kłamią na różne
> tematy więc dopuszczam i tu rozmijanie się z prawdą.
> Mnie interesuje - przy założeniu, że ten lek pojawi się kiedyś na
> rynku - dlaczego wielkie koncerny zarabiające krocie na leczeniu
> pozwoliły na ogłoszenie tej informacji.

Niewątpliwie spisek antykoncernowy:->

> Cukrzycy wpłacają olbrzymie kwoty do kas producentów glukometrów,
> pasków, igieł, insuliny. Cukrzycy utrzymują ze swoich dobrowolnych
> składek łóżka w szpitalach i całe rzesze urzędników.

Chorzxy na cukrzycę gówno wpłacają. Ich leczenie pochłania 10% wydatków
z funduszu. A jest ich niecałe 5%. Na ich leczenie wydaje się więc
więcej 2krotnie niż wpłacają.

> Chciałbym się dowiedzieć co w zamian będą leczyć...? Czy już wiadomo?

Nie obawiam się, by miało w najbliższym czasie zabraknąć chorób. Jeśli
kiedykolwiek uda się coś zdziałać w sprawie "wielkich częstych", to
medycyna zabierze sie podejrzewam za skuteczniejsze leczenie
"sierocych", na które brakuje pieniędzy i nie wzbudzają odpowiedniego
zainteresowania z powodu sieroctwa włśnie.