Candida ?!?!?!

1. Data: 2001-12-26 23:19:05

Temat: Candida ?!?!?!
Od: bOmBeL <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowne forum ...

Czy spotkaliscie sie kiedys z ta choroba w bardzo zaawansowanym stadium ???

czy wiecie jak to leczyc i jaka diete stosowac ?
do jakiego lekarza z tym pojsc ???

prosze o odpowiedzi na priv
dianks

b...@k...pl

2. Data: 2001-12-27 00:54:25

Temat: Re: Candida ?!?!?!
Od: "Dozorca" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Candida Albicans. Gatunek grzyba wywolujacy kandidioze, czyli drozdzyce.
Leczenie z reguly zalezy od lokalizacji, a czasem od przyczyny pierwotnej,
która trzeba leczyc, a której powiklaniem moze byc wlasnie drozdzyca. Jest
duzo leków przeciwgrzybiczych. Proponuje zajrzec do jakiegos podrecznika
dermatologii lub Farmakologii (np. prof. Kostowskiego).
Pozdrawiam. Dozorca.

> do jakiego lekarza z tym pojsc ???
Do dermatologa.

3. Data: 2001-12-28 20:39:29

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Niekoniecznie do dermatologa - a jesli jest to kandydoza pochwy czy
przelyku?
T.

4. Data: 2001-12-28 21:47:11

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niekoniecznie do dermatologa - a jesli jest to kandydoza pochwy czy
> przelyku?
> T.

No właśnie ;-)))))))

5. Data: 2001-12-29 11:26:59

Od: bOmBeL <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki wrote:

> Niekoniecznie do dermatologa - a jesli jest to kandydoza pochwy czy
> przelyku?
> T.

No ... chodzi raczej o organy wewnetrzne ... tzn zoladek przelyk pewnie jelita itp...

wydaje mi sie ze choroba rozwinela sie tak mocno ze zaatakowala system
nerwowy o ile jest to mozliwe ? ...

czytalem troche jakis artykulow na zagranicznych stronach i wszystkie
objawy wskazuja na przerost bakterii drozdzy w organizmie ...

zaczolem stosowac diete ... tzn zadnego cukru .. aby powstrzymac rozrost
bakteriii ... no ale trzeba by zmniejszyc teraz pozim bakterii w
organizmie ... natomiast w aptece nic nie wiedza o takiej chorobie ???
ani o lekach ziolowych ktore sa pomocne w jej zwalczaniu :-( ...
(podobno dobry jest jakis lek z pestek grapefruita?) ... ale to chyba
nie w Polsce :-( ....

Lekarze ... sie smieja i twierdza ze takiej choroby nie ma ???
(internista) ... a jak pokazuje im opis z internetu to mowia ze jak
jestem taki madry to powinienem zostac lekarzem i sam sie leczyc ... a
potem jeszcze cos ile to trzeba studiowac medycyne itp ... tak jakbym
nigdy na studiach nie byl ... shit ... ale to pewnie zalezy od lekarza i
jego podejscia do pacjenta, bo nie uwazam ze wszyscy sa takiego zdania ,
chodz z drugiej strony to zawsze myslalem ze internista to lekaz
pierwszego kontaktu i powinien znac sie prawia na wszystkim :-(

Z drugiej strony .... po zrobieniu badan wychodzi w moczu czarno na
bialym znacznie przekroczona ilosc bakterii drozdzy w moczu ! ... a
zaden lekarz nie zwraca na to uwagii .... porownalem inne badania i
dokladnie nic nie bylo ... bo raczej nie powinno ... jest tylko odczyn,
barwa itp ... i koniec ! ... shit a jak zwracam na to uwage lekarzowi to
opierd$#@% mnie i mowi zeby nie podwazac jego autorytetu ! ...

tak wiec jak moge wyleczyc sie sam nie chodzac do zadnego lekarza ?

dzieki za wszelkie uwagi ... pomoc ...

pozdrawiam
bombel

6. Data: 2001-12-31 07:45:26

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wydaje mi sie ze choroba rozwinela sie tak mocno ze zaatakowala system
> nerwowy o ile jest to mozliwe ? ...
Jakby tak było, tobyś leżał na OIOMie albo na stole sekcyjnym.

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

Jak zainwestować w swój organizm ?
Rozszyfrowanie diagnozy
Zaparcia...
ZZSK -- perspektywy?