Re: Catalunya!

Subject: Re: Catalunya!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 12 Oct 2017 16:47:06 +0200

W dniu 2017-10-12 o 12:03, XL pisze:

> Zależy, z czym te problemy.

Czyli jednak problemy cię cieszą. To smutne.

> Zawsze mnie cieszy, kiedy jakiś naród wybija
> się na niepodległość - problemy zaborców zawsze mnie cieszyły i nadal
> cieszą.

Bo twój umysł utknął w XIX wieku. Mentalnie i na poziomie tamtej wiedzy.
Ci którzy uczyli się historii wiedzą, że nacjonalizmy do niczego dobrego
nie prowadzą, chodzili do szkoły i dlatego teraz nie musimy żebrać o
paszporty.

> Masz rację - to w stu procentach polskie, patriotyczne i chrześcijańskie.
> Dzięki.

Czyli wszystko to, czego normalni ludzie się wstydzą.
Pisowskiej polskości.
Pisowskiego patriotyzmu.
Pisowskiego chrześcijaństwa.
Pisowskiego stanu umysłu.

> Cała moja w tym nadzieja!!!

Żeby polskę rozpieprzyć?
To ty jesteś patriotką czy nie jesteś? Zdecyduj się.

> Jeszcze czego, żeby zaczął im dorastać lub ich,
> uchowaj Panie Boże, prześcigać.

To tylko twoje urojenia. Oni nie potrzebują pomocy w rozpieprzaniu. To
jedyne w czym są dobrzy.

> Kodziarze i inne swetry, którym płaci

Cały świat ma polewkę z tych waszych urojeń :)

> za rozpieprzanie Polski, dopiero by robili wygibasy! Na ulicach byłoby po
> zmroku czarno pomimo oświetlenia

Przecież jest czarno. Kler się nadmiernie rozpanoszył.

> - bo Polacy całkiem przestaliby się
> rodzić, a czarna dzicz ich resztki zapędziłaby do gett, wypuszczając tylko
> do roboty na nią :->

W przeciwieństwie do kochających swobody pislamistów :):)
Ależ ty masz bałagan w głowie. Mieszają ci się fantazje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr