Cebula kartoflanka

1. Data: 2005-11-30 09:24:34

Temat: Cebula kartoflanka
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem kiedyś taką cebulę, pochodziła z białostockiego.Z jednej cebulki
wyrastała cała kępa cebul.Zaginęła, czyli zbyt dokładnie została zjedzona.
Czy ma ktoś taką cebulę, chętnie znów posadzę.
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2005-11-30 10:12:53

Temat: Re: Cebula kartoflanka
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrastała cała kępa cebul.Zaginęła, czyli zbyt dokładnie została zjedzona.
> Czy ma ktoś taką cebulę, chętnie znów posadzę.

Ciemne, niewielkie cebulki? I dużo ich, łatwe do przechowania?
Pozdrawiam, krystyna

3. Data: 2005-11-30 11:31:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciemne, niewielkie cebulki? I dużo ich, łatwe do przechowania?
> Pozdrawiam, krystyna

Pamiętam,że średniej wielkości i ostre w smaku.Na skutek
rozpychania się, niektóre były niekształtne.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-12-02 09:28:08

Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętam,że średniej wielkości i ostre w smaku.Na skutek
> rozpychania się, niektóre były niekształtne.
Moja ciotka na suwalszczyznie ma chyba taka cebule. Ostra a moze nawet
gorzkawa, niezbyt duza. Jesli ci nadal na niej zalezy to moge rozpoczac
procedure wchodzenia w posiadanie :)

> Pozdrawiam.Mirzan
Tomek

5. Data: 2005-12-02 11:40:34

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja ciotka na suwalszczyznie ma chyba taka cebule. Ostra a moze nawet
> gorzkawa, niezbyt duza. Jesli ci nadal na niej zalezy to moge rozpoczac
> procedure wchodzenia w posiadanie :)
> Tomek

Zależy jako na ciekawostce, czyli średnio.Chodzi o to,
aby z powodu mojej zachcianki, Twoja ciotka nie miała kłopotu.
Gdybyś tam był, to pamiętaj, ale nie namawiaj od robienia paczki,
bo dla wielu ludzi to poważny kłopot.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2005-12-02 13:28:54

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie wiem czy nie chodzi czasami, o cebulę gromadkową,tak się u nas nazywa:-)
Jeżeli tak to podeślę .
Chyba że to jeszcze co innego ??

Pozdrawiam TeresaR
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

7. Data: 2005-12-02 18:37:50

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli tak to podeślę .
> Chyba że to jeszcze co innego ??
>
> Pozdrawiam TeresaR

Być może chdzi o to samo.Chętnie skorzystam,dzięki.
Pozdrawiam.Mirzan

Fora o kwiatach poszukiwane.
Lilie botaniczne
podziękowania