Cebulowe!

11. Data: 2004-10-08 17:33:06

Temat: Re: Cebulowe!
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ck5fhc$o2r$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mnie w drugim roku uprawy też tak _nie_ zakwitło. A w następnym roku po
> posadzeniu do gruntu nic nie wzeszło. Zaniechałam uprawy.

Moje uprawiam od lat pierwszy rok taki beznadziejny.

> Faktycznie, też kłopoty. Wysadziłam chyba 5 cebul przez siebie
> przechowywanych (już parę lat uprawy), zakwitła jedna, wzeszła druga.
Reszty
> nie widzę.

U mnie wypuścił jednynie liście.

> Ismena uprawiam w domu.

Będe musiała spróbować

> Niezawodne są:-)))))
>
> Dodam do spisu krokosmię. Cebule rozmnażają się w przyroście
geometrycznym,
> ale z tych dużych kwitła co druga mniej więcej. Natomiast ze świeżo
> kupionych 10 cebul zakwitła jedna.
>
> Niezawodny jest szczawik Deppego i trójkątny, przynajmniej u mnie.
> I mam doskonałe przyrosty palczychy, ale rośliną o ozdobnych kwiatach
nazwać
> tego nie można.

Szczawik nawet zimę przetrzymuje na dworze

> Pozdrawiam, Basia.

Mam jeszcze Nerine , uprawiam ją w donicy bo teraz dopiero wypuszcza pąki
kwiatowe, jak rosły w gruncie wykopywałam kwitnące.

Pozdrawiam TeresaR

12. Data: 2004-10-08 20:00:38

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Skad wiesz, ze zauwazyly w ogole roznice? Moze ich smiech nie mial nic
> wspolnego z Toba?

Ewidentnie patrzyły na moje nogi. Dlatego się zorientowałam, że coś jest
nie tak. Inaczej przedefilowałabym w tych butach przez pół miasta.

Pozdrawiam
Bea

13. Data: 2004-10-08 20:38:55

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jesteście zadowoleni z kwitnienia j.w.
> Acidanthera - z 10 cebul żadna nie zakwitła.
> Eukomis-z 3 cebul nie zakwitł.
> Ismena - z 10 cebul jeden kwiat
> Mieczyki-z 20 cebul wszystkie kwitły.
> Nie wiem czy źle przechowane cebule,wymoczone w antygrzybie,
> czy lipiec im zaszkodził????
>
> Pozdrawiam TeresaR

Acidanthere mam drugi rok, kwitnie niezawodnie jak na razie chociaz w
tym roku troche pozno.
Ismena mam od kilku lat. Zawsze kwitla pieknie i cebul co roku przybywa
. W tym roku zakwitla tylko 1 . Przechowuje w cieplej piwnicy w bloku i
kielki miala zawsze przed wysadzeniem a tej zimy sasiad postawil w
piwnicy worek kartofli i ciagle otwieral okno / cebule byly w poblizu /,
zeby mu nie kielkowaly to Ismena tez kielkow nie miala i nie kwitla . A
moze to sprawa ubieglorocznej suszy ?
Nigdy w niczym nie mocze .
Pozdrawiam wielbicieli tych kwiatow
Barbara

14. Data: 2004-10-08 20:56:28

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4166F1E6.7000302@gazeta.pl Beata Mateuszczyk
<b...@g...pl> napisał(a):

> Dlatego się zorientowałam, że coś
> jest nie tak. Inaczej przedefilowałabym w tych butach przez pół
> miasta.

Hejka. Miałem podobny przypadek, ale zorientowałem się na schodach,
bo coś nierówno mi się schodziło. :-) Zanim człowiek zejdzie z III
piętra na dół, to ma czas kilka rzeczy przemyśleć. ;-)
Pozdrawiam chaotycznie Ja...cki

15. Data: 2004-10-08 21:26:46

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.10.2004, o godzinie 14.41.03, na pl.rec.ogrody, Beata Mateuszczyk
napisał(a):

> magda wrote:
> :))))))
> A myślałam, że to ja jestem roztrzepana :). Moim najlepszym numerem było
> wyjście w 2 różnych butach. Oba były czarne, stały obok siebie, a ja się
> akurat zamyśliłam. Zorientowałam sie dopiero na ulicy jak przechodzące
> nastolatki zaczęły chichotać.

ROTFL
Mój mąż podobnie. Tylko on wcale tego nie zauważył. To ja mu zwróciłam
uwagę, jak wrócił do domu. Zobaczyłam, że stoją dwa różne buty obok siebie,
a żaden nie ma pary. Wniosek był jeden. :)))

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

16. Data: 2004-10-08 23:55:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> wrote in message

> Ewidentnie patrzyły na moje nogi. Dlatego się zorientowałam, że coś jest nie tak.
Inaczej przedefilowałabym w tych butach przez
> pół miasta.

Nie trzeba bylo sie przejmowac, tylko puscic plotke, ze taka teraz moda.
Po dwoch tygodniach pol miasta chodziloby w butach nie od pary :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

17. Data: 2004-10-09 08:12:06

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
> "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> wrote in message

> Nie trzeba bylo sie przejmowac, tylko puscic plotke, ze taka teraz moda.
> Po dwoch tygodniach pol miasta chodziloby w butach nie od pary :-)

:)
Pomysł może nie zły, ale obawiam się, ze nie doceniasz konserwatyzmu
polskiej prowincji.

Pozdrawiam
Bea

18. Data: 2004-10-09 20:28:47

Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Niezawodne są:-)))))
U mnie z ok. 40 cebul tylko 4 :(((((((
Kilka miało wyschnięte pąki i tyle ;/////
Pozdrawiam
Stach

siew grzybów
siew widlakow